Μαρία Δημητριάδη: Ο ασφαλιστής ανάμεσα σε “Δώρα, Προσφορές, Δωρεάν μήνες Ασφάλισης” και άλλα αντικίνητρα…

Για να μη συνεχιστεί η στασιμότητα, για να ξεφύγει η αγορά από αγκυλώσεις, για να μη συνεχιστεί η σύγχυση μέσα από Δώρα, Προσφορές, Δωρεάν μήνες Ασφάλισης και άλλα αντικίνητρα…η Πρόεδρος του ΣΠΑΤΕ κυρία Μαρία Δημητριάδη παραθέτει τις σκέψεις της για τον ασφαλιστή, την αξία του, την διαφορά του από τα άλλα κανάλια διανομής και σκιαγραφεί την σημερινή κατάσταση που βλάπτει το επάγγελμα και καλεί  σε αλλαγή αντιλήψεων, συμπεριφορών ενώ δίνει αφορμή για προβληματισμό και αναθεώρηση.

Γρ;aφει η Μαρία Δημητριάδη στο άρθρο της:

“Δώρα, Προσφορές, Δωρεάν μήνες Ασφάλισης και άλλα αντικίνητρα…”

Ένας κλασικός  και αποδεκτός τρόπος, από τις επιχειρήσεις προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και ειδών πρώτης ανάγκης, για την αύξηση του τζίρου των  πωλήσεων τους και την διατήρηση του μεριδίου αγοράς είναι η προσφορά των προϊόντων τους  μέσω προωθητικών ενέργειων,  όπως οι παρακάτω:

  • ένα + ένα προϊόν στο ράφι των supermarket αυξάνουν της πωλήσεις στα προϊόντα καθαρισμού,
  • με την αγορά της κουτιού δημητριακών συμμετέχετε στην κλήρωση για ένα διήμερο ταξίδι,
  • με την επιστροφή στην παλιά της εταιρία κινητής τηλεφωνίας, θα λάβετε 3 μήνες δωρεάν πάγιο κινητής κ.α.

Η ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ

Στον Ασφαλιστικό Κλάδο, η υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, από της παραγωγούς ασφαλιστικών προϊόντων καθώς και η συμμετοχή της σε ιστότοπους σύγκρισης  τιμών ασφαλιστικών προϊόντων παράγει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Εάν δεν κατανοηθεί από όλες τις πλευρές, ότι υπηρετούμε μια Αγορά η οποία έχει στο επίκεντρο της τον Άνθρωπο…ότι δεν πωλούμε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, αλλά αντικείμενο της υπηρεσίας της είναι η παροχή συμβουλής και η κάλυψη της ανάγκης του Ασφαλισμένου με το καταλληλότερο προϊόν, θα συνεχίσουμε να αποτυγχάνουμε.

 Η ανάπτυξη της Ασφαλιστικής Αγοράς δεν θα ξεπεράσει το εδώ & δεκαετίες 2% του ΑΕΠ

Όχι μόνο θα συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση η κρίση μεταξύ των καναλιών Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων αλλά το ασφαλιστικό προϊόν θα συνεχίσει να απαξιώνεται γιατί ο Καταναλωτής αδυνατώντας να κατανοήσει την καταλληλόλητα του προϊόντος για την ορθή κάλυψη της πραγματικής του ανάγκης θα επιλέγει με μοναδικό γνώμονα την τιμή και την προσφορά που το συνοδεύει.

Όλα αυτά δυστυχώς είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα οδηγήσουν σε ακόμα μεγαλύτερη συρρίκνωση του αριθμού των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και βεβαίως όχι από επιλογή τους.

Τέλος, οι συνθήκες Αθέμιτου Ανταγωνισμού και Εμπορικών Πρακτικών θα αποτελέσουν σημείο νομικής αντιπαράθεσης μεταξύ των μερών…Αυτή την αγορά θέλουμε;;;

Ποιο είναι το επάγγελμα του Ασφαλιστή;

Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος δεν «πουλάει προϊόντα»

Ποιος ο ρόλος του;; Να προσφέρει στον άνθρωπο τις διαθέσιμες Ασφαλιστικές λύσεις  πάντα σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες του. Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος δεν ασφαλίζει απλά πελάτες: τους βοηθά να εξασφαλίσουν το μέλλον το δικό τους και της οικογένειας τους και να έχουν στην φαρέτρα τους, σε κάθε πιθανό κίνδυνο, ένα τόσο σημαντικό όπλο για να καταφέρουν να σταθούν ξανά στα πόδια τους.

Ο Ασφαλιστής είναι λοιπόν ο άνθρωπος εμπιστοσύνης. Είναι ο επαγγελματίας που παρέχει με σαφήνεια και ακρίβεια όλες τις απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα που του θέτει ο υποψήφιος προς Ασφάλιση. Είναι ο γνώστης όλων των Ασφαλιστικών Προϊόντων που σε συνεργασία με φερέγγυες και αξιόπιστες Ασφαλιστικές Εταιρείες μελετά την ανάγκη του πελάτη βάσει της οποίας του γνωστοποιεί τα διαθέσιμα Ασφαλιστικά Προγράμματα και…η  “Αποστολή” του δεν σταματά φυσικά εδώ αλλά περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών καθ’ όλη τη διάρκεια του συμβολαίου και σε ενδεχόμενη περίπτωση Ζημίας.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics