Με 9.5 χιλιάδες καταγγελίες στον ΣτΚ γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

Με «εργαλεία» και θεσμικά όργανα ο καταναλωτής βρίσκεται πλέον σε ισχυρή θέση απέναντι στα προβλήματα που συναντά κατά τις συναλλαγές του με τις επιχειρήσεις.

Με «εργαλεία» και θεσμικά όργανα ο καταναλωτής βρίσκεται πλέον σε ισχυρή θέση απέναντι στα προβλήματα που συναντά κατά τις συναλλαγές του με τις επιχειρήσεις. Πέρυσι μόνο στον Συνήγορο του καταναλωτή απευθύνθηκαν περίπου 9.500 πολίτες με παράπονα και καταγγελίες κατά επιχειρήσεων. Η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή που γιορτάζεται 15 Μαρτίου  αποτελεί ορόσημο για τους καταναλωτές.

 Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Λευτέρης Ζαγορίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, με δεδομένη την οικονομική συγκυρία στη χώρα μας, είναι μια ευκαιρία για την ενίσχυση της προστασίας του καταναλωτή και των δικαιωμάτων του και την ενδυνάμωση των ενεργειών και δράσεων ενημέρωσης για τη διεκδίκησή τους. Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» εξασφαλίζει σε όλους την πρόσβαση σε γρήγορη, αποτελεσματική και χωρίς κανένα κόστος διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, ενώ αν η διαφορά είναι διασυνοριακή, με προμηθευτή που εδρεύει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και στη Νορβηγία και την Ισλανδία, ο καταναλωτής έχει αρωγό το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας.

Ευχαριστούμε τους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται όλο και περισσότερο αφού η αύξηση των αιτημάτων διαμεσολάβησης προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή μεταξύ 2016 – 2017 ήταν της τάξεως του 28,2% ενώ κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ 2013-2017, η αύξηση των αιτημάτων διαμεσολάβησης, ήταν της τάξεως, του 123%. Η εξωδικαστική επίλυση των διαφορών κερδίζει συνεχώς έδαφος στη συνείδηση των καταναλωτών, αλλά και των προμηθευτών.» 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics