Με ψιμύθια πουλάνε ασφάλιση ενώ ..Ασφαλιστικές και ΔΕΙΑ παρακολουθούν

του Γιάννη Βερμισσώ

Ξεχαρβαλώνεται όλο και περισσότερο η κατάσταση που επικρατεί στην αγορά σχετικά με τις προσφορές ασφάλισης.  Χτυπούν αδιάκριτα  οι “έξυπνες” ιδέες  και οι “ευκαιρίες” που συνδέουν την ασφάλιση -αυτοκινήτου κυρίως-  με μια σειρά άλλων παροχών. Και το ασφαλιστικό προϊόν  μετασχηματίζεται σε όχημα το οποίο κουβαλάει “κουπόνια”, “έπιπλα”, “βενζίνες”, και πλειάδα άλλων δώρων τα οποία δίνονται σε αυτόν που θα ασφαλιστεί. Χτυπά όμως και το τηλέφωνο και πάλι κάποιος σου λέει κάτι: για ενημέρωση, παροχές, προσφορές, και σε υποχρεώνει να ακούσεις ή να αμυνθείς και να προσπαθήσεις να κλείσεις το τηλέφωνο.

Που καταλήγουμε; Ότι η ασφάλιση μέσα από τα διάφορα νέα, νεωτερίστικα, καινοφανή κανάλια πώλησης αναζητά πελατολόγια δίδοντας και κάποια δώρα άσχετα με την ασφάλιση.

Το ασφαλιστικό πρόγραμμα “ντύνεται” με διάφορα ψιμύθια και στολίζεται για να προσελκύσει, εντυπωσιάσει και να βρει ευεπίφορους καταναλωτές.

Όσο περνά ο καιρός εντείνεται το φαινόμενο. Και “πέφτουν” σε αυτό συμμετέχοντας άμεσα ή έμμεσα, ακούσια ή εκούσια και ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες συνδέουν τα προϊόντα τους με προωθητικές ενέργειες άλλου νομικού προσώπου, και άλλου εκτός αυτών καναλιού διανομής.

Σε όλο αυτό το φαινόμενο που εξελίσσεται ραγδαία τόσο η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος όσο και η ΔΕΙΑ ως εποπτική αρχή καλούνται να σταθούν με προσοχή. Να ξεπεράσουν  το ασφυκτικό υφιστάμενο πλαίσιο παρέμβασής τους. Να υπερβούν την πεπατημένη και να ανοίξουν σταθούν με προσοχή σε αυτό που συμβαίνει.  Θα συνεχίσει χωρίς όριο και τέλος η “συμπληρωματική” πώληση της ασφάλισης με κάποιο άλλο είδος; Έως που θα φθάσει το ξεχαρβάλωμα;

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics