«Να αλλάξουν τρόπο σκέψης οι διαμεσολαβητές»

Την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών προς νέες κατευθύνσεις ασφάλισης προτείνει ο κ. Γιώργος Καραβίας ..

Του Γιάννη Βερμισσώ

Την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών προς νέες κατευθύνσεις ασφάλισης προτείνει ο κ. Γιώργος Καραβίας ως αντίδοτο στις δύσκολες συνθήκες που περιβάλλουν τον κλάδο  και δημιουργούν ασφυκτικά φαινόμενα στην παραγωγή.

Μιλώντας στο insurance-eea  τονίζει, πως σήμερα  η ασφαλιστική αγορά έχει μετασχηματιστεί και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να αλλάξει τον βηματισμό του.  

Αναλυτικά, εστιάζει στην ένδεια ενδιαφέροντος για ασφαλίσεις εμπορικών-βιομηχανικών κινδύνων και στην σχεδόν αντίστοιχη κατάσταση στις ασφαλίσεις των ιδιωτών.

Στη πρώτη περίπτωση διακρίνει  μείωση των «παλιών» δουλειών είτε λόγω «λουκέτων» είτε λόγω μείωσης του ασφαλιζόμενου κινδύνου,  και ταυτόχρονα ανυπαρξία νέων ασφαλίσεων καθώς δεν υπάρχουν νέες business.

Στο ίδιο πλαίσιο διαμορφώνεται , κατά την εκτίμησή του, και η κατάσταση στο retail, και εξηγεί ότι  η έλλειψη διαθέσιμου  εισοδήματος δεν επιτρέπει στους ιδιώτες να ανοιχτούν στις ασφαλίσεις. Οριακά μεριμνούν για τις απολύτως αναγκαίες ή τις υποχρεωτικές.

Στο δύσκολο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί και αποτελεί καθημερινή πραγματικότητα για τους ασφαλιστές, αναφέρει γλαφυρά ότι «η έξοδος κινδύνου από αυτό το τούνελ είναι μία: να αλλάξει ο τρόπος σκέψης της διαμεσολάβησης». 

Κατά την άποψή του, νέες αναδυόμενες αγορές παρουσιάζονται σήμερα για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή όπως είναι ο κλάδος των ευθυνών , ο κλάδος των αγροτικών ασφαλίσεων και του τουρισμού. 

Ο κλάδος των ευθυνών εμπεριέχει τουλάχιστον 20 κωδικούς , δηλαδή 20 νέα ασφαλιστικά προϊόντα. Ενδεικτικά στην προϊοντική βεντάλια εντάσσονται : cyber, περιβάλλον, κλινικές μελέτες, πιστοποιήσεις, προϊόντα, security,drowns κ.λ.π.

Επίσης είναι ο κλάδος των αγροτικών ασφαλίσεων ο οποίος μπορεί να καλύψει κινδύνους που αφορούν καλλιέργειες, δέντρα, θερμοκήπια και ζωϊκό κεφάλαιο.

Στον κλάδο του τουρισμού παρέχονται ειδικά προγράμματα για τους ιδιοκτήτες κατοικιών  airbnb, booking.com, ταξιδιωτικής ασφάλισης, ακύρωση κρατήσεων κ.λπ.

Τα προϊόντα υπάρχουν.

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να τα αναζητήσει, να ενημερωθεί και να τα επικοινωνήσει στους υποψήφιους πελάτες. 

Να επισημανθεί πώς για την μετάβαση του κλάδου στα όσα νέα συνθέτουν την εποχή ο κ. Καραβίας τονίζει πώς καθοριστικό ρόλο παίζουν και οι συλλογικοί φορείς εκπροσώπησης της αγοράς.

Αυτοί, στο σύνολό τους, κατά την εκτίμησή του, έχουν ενεργοποιηθεί, εργάζονται συστηματικά, και παράγουν έργο το οποίο προσφέρουν στον κλάδο. 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics