«Ο ασφαλιστής δεν είναι διεκπεραιωτής, αλλά σύμβουλος»

Του Γιάννη Βερμισσώ Καθοριστική σημασία στις υπηρεσίες που προσφέρει η ασφαλιστική διαμεσολάβηση στους πελάτες της, δίνει ο κ. Τάσος Μάνεσης

Του Γιάννη Βερμισσώ

Καθοριστική σημασία στις υπηρεσίες που προσφέρει η ασφαλιστική διαμεσολάβηση στους πελάτες της, δίνει ο κ. Τάσος Μάνεσης και τονίζει στο insurance-eea πως οι επαγγελματίες του κλάδου που ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν πρέπει να φύγουν από την λογική του «ενός προσώπου που τα κάνει όλα». 

«Οι ασφαλισμένοι αποζητούν ένα ολοκληρωμένο, ποιοτικό και ανθρώπινο σέρβις  και αυτό πρέπει να δώσει η ασφαλιστική διαμεσολάβηση» τονίζει και συμπληρώνει πώς η κοινωνία που προσεγγίζει την ιδιωτική ασφάλιση θέλει απέναντί της «να βλέπει μια «σωστή εικόνα», έναν συνεργάτη, ένα πρόσωπο που μπορεί να εξυπηρετηθεί».

Στο πλαίσιο αυτό μας εξηγεί μέσα από την δική του εμπειρία ότι υπάρχει το ενδιαφέρον από την πλευρά των πολιτών για την ιδιωτική ασφάλιση και αυτό πρέπει να αξιοποιηθεί και να εξυπηρετηθεί σωστά από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

 Όπως επισημαίνει «χρειάζεται και ο κλάδος μας να αντιληφθεί ότι δεν εξαντλείται ο ρόλος του στην διεκπεραίωση εργασιών και πώς είναι σύμβουλος των πολιτών σε θέματα ιδιωτικής ασφάλισης με όλες τις ευθύνες που αυτό συνεπάγεται». 

Ως ιδιοκτήτης -εκπρόσωπος του μεσιτικού γραφείο GDA ο κ. Μάνεσης διακρίνει σήμερα ότι η ιδιωτική ασφάλιση θα εμφανίσει άνοδο στο επόμενο διάστημα.

Αυτό σημαίνει ότι  οι πολίτες που σταδιακώς θα εισέλθουν στην ιδιωτική ασφάλιση θα έχουν απαιτήσεις και για να μπορέσουν να μείνουν και να ακουμπήσουν περισσότερο στην ασφάλεια που προσφέρει ο κλάδος θα πρέπει να βρουν : υψηλόβαθμες υπηρεσίες, ανθρώπους –επαγγελματίες που θα είναι δίπλα τους και διαδικασίες που θα επιβεβαιώσουν την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της ιδιωτικής ασφάλισης.

 Είναι λοιπόν απαραίτητο,  συνεχίζει, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να μπορούν να ανταποκριθούν και να έχουν προετοιμαστεί να προσφέρουν αυτά που θα τους ζητηθούν  από το πελατολόγιό τους.

Γι΄αυτό και σύμφωνα με την άποψή του ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης οφείλει να ξεπεράσει το 1ο στάδιο που είναι «ο ένας άνθρωπος που τα κάνει όλα» και να προχωρήσει σε άνοιγμα των εργασιών του. «Για να εξυπηρετήσεις πελατολόγιο χρειάζονται άνθρωποι, γνώσεις, υποδομές» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μάνεσης. Επίσης  αποστέλλει μήνυμα προς τον κλάδο παροτρύνοντας τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να αναλάβουν πρωτοβουλίες ανάπτυξης σε μια αγορά ευκαιριών που ανοίγεται.  

 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics