Οδηγίες για τις αντιρρήσεις πελατών

*Του ασφαλιστή-συγγραφέα Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.

*Του ασφαλιστή-συγγραφέα Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.


Οι "αντιρρήσεις" των ανθρώπων στην ασφάλιση μοιάζουν πολύ. Τόσο, που μπορούν να κωδικοποιηθούν και να καταγραφούν ως συμπεριφορές απέναντι στην πρόταση του ασφαλιστή. Ομοίως μπορεί να προσδιοριστούν και οι απαντήσεις που μπορεί να δίνει ο ασφαλιστής ώστε να αμβλύνει τις φοβίες, να κάμψει τους ενδοιασμούς, να παραμερίσει την ανησυχία. Υπάρχει ένας "μπούσουλας" εμπειρικός που αποτελεί εργαλείο στα χέρα του κάθε ασφαλιστή. (Διαβάστε περισσότερα).

Σήμερα: Οδηγίες για τις αντιρρήσεις πελατών
 


ΣΗΜ: Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση.

 

* Ο ασφαλιστής-συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά  ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί  την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό ασφαλιστή, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics