Οι αλλαγές των πωλήσεων στην ασφάλιση

Το ασφαλιστικό προϊόν έχει τοποθετηθεί για τα καλά στο διαδίκτυο. Είτε διαφημιστικά, είτε «πωλησιακά», είτε ενημερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, το γεγονός είναι ένα: ο πολίτης, ο καταναλωτής, το βρίσκει στη οθόνη του και εκείνη την στιγμή έρχεται...

Του Γιάννη Βερμισσώ

Το ασφαλιστικό προϊόν έχει τοποθετηθεί για τα καλά στο διαδίκτυο. Είτε διαφημιστικά, είτε «πωλησιακά», είτε ενημερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, το γεγονός είναι ένα: ο πολίτης, ο καταναλωτής, το βρίσκει στη οθόνη του και εκείνη την στιγμή έρχεται αντιμέτωπος με την πρόκληση ή την περιέργεια να μάθει, να σταθεί να διαβάσει, να ακούσει ένα διαφημιστικό μήνυμα και γιατί όχι και κάποιες φορές να δοκιμάσει να αγοράσει.

Και γίνεται. Και κάνει μια αρχή. Αγοράζει την προσφορά, την ευκαιρία, την ¨εικόνα¨ που έχει μπροστά του και μέσω της οποίας έχει ενημερωθεί για κάποιο ασφαλιστικό προϊόν, για κάποια τιμή, για κάτι που σχετίζεται με την ασφάλιση. Οι καιροί αλλάζουν και πώς να αμφισβητήσουμε ότι το διαδίκτυο έχει πάρει τον δικό του ρόλο και προσφέρει στον χρήστη του «μπουκέτο» παροχών για ασφαλιστικά προγράμματα.

Σπίτια, αυτοκίνητα, υγεία και πολλά άλλα (εννοείται ασφαλιστικά προγράμματα) έχουν ενταχθεί στην προβολή στο διαδίκτυο και στην αγορά μέσω αυτού. Πάει καιρός τώρα που το φαινόμενο απλώνεται…

Εσχάτως είδα μια προσφορά για εξετάσεις ιατρικές με έκπτωση, με την υποστήριξη μεγάλη εταιρείας και υπό την προϋπόθεση ότι είσαι πελάτης επίσης άλλης εταιρείας  που ασχολείται εκτός του τομέα της ασφάλισης.  

Άρα έχουμε και τις συνέργειες και τις «μικτές» πωλήσεις και τα αμοιβαία οφέλη (όπως το bancassurance) και ο δρόμος τραβά…

Συνεπώς επί της ασφάλισης αναπτύσσονται και άλλες διαδραστικές ενέργειες. 

Μπορεί όλα αυτά να είναι γνωστά.

 Όμως το σημείο που θα πρέπει να σταθούμε είναι το ότι διογκώνονται. Και όλο το χαλί μεγαλώνει.

Και όλα οδηγούν στην πώληση της ιδιωτικής ασφάλισης στον καταναλωτή με δρόμους τεχνολογικούς, καινούργιους και κάποιες φορές καινοτόμους.  Ίσως να είναι η σωστή στιγμή να προσδιοριστούν εκ νέου και με σαφήνεια οι ρόλοι των συντελεστών της αγοράς, των καναλιών διανομής, των μεθόδων πώλησης.

Ποιος πουλά «λιανεμπορικά» και ποιος «χονδρεμπορικά».

Και επί αυτού του πρώτου διαχωρισμού να γίνει και η παραμετροποίηση. Και να υπάρξουν και όρια.

Διότι οι πωλήσεις αλλάζουν, το ποτάμι δε σταματά και συνεπώς θα πρέπει και ίσως να είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή να αναδειχθούν και οι ρόλοι των ανθρώπων της ασφαλιστικής αγοράς.

Διότι η IDD και η διαφάνεια στην ενημέρωση του καταναλωτή δε μπορεί να επιτευχθεί και να έλθει μόνο μέσω τηλεματικής…

ΥΓ: Η ευκαιρία είναι μεγάλη για ένα άλμα ποιοτικό και επαγγελματικό.

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics