Πάσης φύσεως προσφορές επανέρχονται…

Δεν είναι εύκολο να αλλάξει ένα καθεστώς ετών. Όμως δε δικαιολογείται και να εντείνεται και να τροφοδοτείται με νέα στοιχεία. Και ποιο είναι αυτό; Το «πολυφορεμένο για τη χώρα θέμα του αυθαίρετου - ακροβατικού - εκτός πραγματικότητας, λόγου περί παντός.

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Δεν  είναι εύκολο να αλλάξει ένα καθεστώς ετών. Όμως δε δικαιολογείται και να εντείνεται και να τροφοδοτείται με νέα στοιχεία. Και ποιο είναι αυτό;

Το «πολυφορεμένο για τη χώρα θέμα του αυθαίρετου – ακροβατικού – εκτός πραγματικότητας, λόγου περί παντός. 

Μιας αυθαιρεσίας που εκτείνεται σε προφορικό και γραπτό επίπεδο σε βαθμό που πολλές φορές κινητοποιούνται οι μηχανισμοί προστασίας του καταναλωτή για να αποκαταστήσουν το ορθό. Κάποτε το έλεγαν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», ενώ σήμερα που  το φαινόμενο έχει πάρει περίοπτη θέση στην καθημερινότητα και ονομάζεται  προσφορά ή  έξυπνη επιλογή, ή ευκαιρία, ή …

Η τεκμηρίωση, και η ακρίβεια που συνθέτουν το «πραγματικό»  προκαλούν αντιπάθειες  σε αντίθεση με την  παραπλάνηση που κερδίζει ακροατήριο με τις λάθος εντυπώσεις… 

Το φαινόμενο έπληξε και την ασφαλιστική αγορά, η οποία έπεσε και συνεχίζει να πέφτει στη δίνη  αυτή της κατάστασης.

«Ασφάλιστρα έως ..» «Ζήτα προσφορά τώρα», «θα συνεχίσεις να πληρώνεις άδικα» και πολλά άλλα προκλητικά που δηλώνουν ότι υπάρχει και η επιλογή για τους «έξυπνους» η επιλογή για να μη πληρώσεις πολλά ή «κουτά» χρήματα. Όλα παίζονται στο περίπου… και λένε ότι υπάρχει  ευκαιρία, υπάρχει η εύκολη, γρήγορη και προσιτή λύση.

Πράγματι υπάρχει και αυτή εφόσον ο πολίτης ερευνήσει μεταξύ εταιρειών και παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών θα την ανακαλύψει και θα την επιλέξει εφόσον του «πηγαίνει».

Όμως υπάρχουν και οι άλλες περιπτώσεις όπου οι προωθητικές ενέργειες στηρίζονται σε πήλινα πόδια, κατά προσέγγιση ενημέρωση και πιθανόν και λάθος εντυπώσεις.

Αυτές οι περιπτώσεις δε μπορεί να έχουν θέση σε έναν τομέα όπως η ιδιωτική ασφάλιση. Ούτε σε έντυπα ούτε στα λόγια των ανθρώπων που ασχολούνται με την πώληση δε θα πρέπει να δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις.

Δε μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει για να πουλήσει αφήνοντας την έκπληξη να επακολουθήσει.

Η αγορά εκτός από την IDD και τη νομοθεσία θέλει την καλλιέργεια αυτοσεβασμού και αυτοπροστασίας.

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics