Πειραματισμοί στις ασφαλιστικές πωλήσεις

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Οι προσφορές στα ασφαλιστικά συμβόλαια δίνουν και παίρνουν. Κληρώσεις δώρων και εκπτώσεις ασφαλίστρων από τα τραπεζικά γκισέ. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Δεν είναι η περιπτωσιολογία αλλά η τάση που αναπτύσσεται.
 
Πρώτα το ιντερνέτ, μετά τα φυλλάδια στο δρόμο, ύστερα το «κουπόνι» στην εφημερίδα, μετά η ασφάλιση «πακέτο» με την αγορά επίπλων,  με την κινητή τηλεφωνία, με τις αγορές σε σούπερ μάρκετ. 
 
Και παράλληλα το bancassurance.
 
Οι ευκαιρίες στα συμβόλαια και στις τιμές -έτσι- παρουσιάζονται στην αγορά πολλαπλασιάζονται. Βασικό κριτήριο επιλογής –η τιμή- αλλά ίσως και η ευκολία και η ταχύτητα αγοράς.
 
Ραγδαία το παραδοσιακό περιζώνεται από το «νέο».  Οι παραδοσιακές δικτυακές καταστάσεις συνεχίζουν να πατούν στην γη και υποδέχονται τους «αρειανούς». Οι εισβολείς όμως είναι πολλοί.
 
Οι εταιρείες ακολουθούν η μία μετά την άλλη με τον δικό τους τρόπο το «ισχυρό ρεύμα» και ανάλογα με τις αντιστάσεις τους δοκιμάζουν λίγο ή πολύ να παρασυρθούν. Σαφώς όχι όλες. Όμως είναι τόσες ώστε το φαινόμενο γίνεται καθεστώς.
 
Τα ασφαλιστικά προϊόντα τείνουν να γίνουν συνοδευτικό κάποιων άλλων ευρείας κατανάλωσης..
 
Έτσι για πειραματισμό.. αλλάζει η αγορά.
 
 

 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics