Πώς οι επιλογές κάποιων -ασφαλιστικών- μπορεί να οδηγούν σε μείωση των πωλήσεών τους.

Γράφει η Μαρία Δημητριάδη

Πρόεδρος ΣΠΑΤΕ

Αποτελεί το προϊόν  ή η υπηρεσία το ισχυρότερο, το πρώτιστο, το κυρίαρχο πλεονέκτημα μιας επιχείρησης σήμερα?

Όχι. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα κάθε επιχείρησης και ιδιαίτερα αυτών που δραστηριοποιούνται  στον τομέα υπηρεσιών, το θεμελιώδες κεφάλαιο τους  είναι οι άνθρωποι, αυτοί, που προωθούν τα προϊόντα της.

Άλλωστε αυτός είναι και ένας από τους μετρήσιμους παράγοντες, στις εξαγορές Εταιριών. Η ύπαρξη πολυπληθών και άρτια εκπαιδευμένων πωλητών  με γνώση των προϊόντων αλλά και των προϊόντων του ανταγωνισμού, οι οποίοι και συντελούν στο να αυξηθεί και το τίμημα εξαγοράς. Μάλιστα  υπάρχει πολύ πρόσφατο παράδειγμα στην αγορά μας.

Έγκυρες μελέτες και απόψεις ειδικών στην βιομηχανία του Marketing και των Πωλήσεων, καταλήγουν, ότι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες μείωσης των πωλήσεων, βρίσκεται στον τρόπο που επιλέγουν οι εταιρίες να προωθούν τα προϊόντα τους.

Μια επιχείρηση που ανταγωνίζεται unfair τα φυσικά κανάλια προώθησης των προϊόντων της και τα οποία η ίδια έχει επιλέξει να συνεργαστούν  μαζί της, μπορεί προσωρινά να αυξήσει τις πωλήσεις της, για λόγους που πιθανόν εξαρτώνται από συγκεκριμένους εξωτερικούς παράγοντες συγκεκριμένης περιόδου π.χ. έντονος ανταγωνισμός, οικονομικά ασταθής περίοδος, κ.α. Ωστόσο μακροπρόθεσμα δεν θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επίσης και ο στόχος προόδου για κάθε σύγχρονη επιχείρηση δεν επιτυγχάνεται ούτε ολοκληρώνεται με τους αριθμητικούς δείκτες παραγωγής αλλά και από τους δείκτες κοινωνικής προσαρμογής που αφορούν τους  ικανοποιημένους και πιστούς, πελάτες και συνεργάτες.

Θα ήταν πιο αποτελεσματικό και ωφέλιμο για την Ασφαλιστική μας Αγορά, η πρόσφατη ενέργεια Ασφαλιστικής Εταιρίας, να προωθήσει πλατφόρμα πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων του κλάδου  Αυτοκινήτου συναγωνιζόμενη το φυσικό Δίκτυο της να επανεξεταστεί από την Διοίκηση της Εταιρίας.

Η συνέχεια θα φανεί……..

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics