Σύμμαχος της εταιρικής επίδοσης τα customers analytics

Στην εποχή μας, που κύριο ζητούμενο για τις επιχειρήσεις είναι η διείσδυση στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών – πελατών και η όσο πιο αποτελεσματική ανταπόκριση σε αυτές, τα real-time consumer analytics αποτελούν στοιχείο – κλειδί για την εταιρική επίδοση.  Οι 3 στις 4 επιχειρήσεις – σε παγκόσμιο επίπεδο – έχουν αυξήσει σημαντικά τις επενδύσεις τους στα real-time customer analytics.

Κλάδοι όπως το λιανεμπόριο, ο τραπεζικός και οι τηλεπικοινωνίες είναι οι πρώτοι όπως και οι επιχειρήσεις που “γεννήθηκαν” στην ψηφιακή εποχή που υιοθέτησαν τη χρήση των real-time consumer analytics. Οι πελάτες στις μέρες μας έχουν υψηλές προσδοκίες και απαιτούν από τις επιχειρήσεις την όσο το δυνατόν υψηλότερη ανταπόκριση στις ανάγκες τους καθώς επιζητούν εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορφωμένες για αυτούς.

Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες μπορούν να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στο brand τους με σύμμαχο τα real-time analytics.

Με πληροφορίες από το sepe.gr

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics