Σωστές πωλήσεις διασφαλίζει το ξεκάθαρο εργασιακό περιβάλλον

Πώς μπορείτε να αποφύγετε την τοξικότητα στην κουλτούρα του γραφείου;

Το γραφείο μπορεί να είναι ευχάριστο για τους εργαζόμενους με μια επιτυχημένη κουλτούρα πωλήσεων που τους κάνει να αλληλοτροφοδοτούνται θετικά και να είναι αποδοτικοί. Στο δρόμο του κάθε οργανισμού προς την επιτυχία η θετική εργασιακή κουλτούρα πρέπει να έχει αφομοιωθεί προκειμένου το προσωπικό να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Ο Rex Conner, guru στην διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, μιλάει για τα βασικά προειδοποιητικά σημάδια ενός τοξικού περιβάλλοντος εργασίας.

Η υποκειμενικότητα στο γραφείο – σε γλώσσα, διαδικασίες και προσδοκίες – θα πρέπει να αποφευχθεί με κάθε κόστος, λέει ο Connor, καθώς είναι "η επικίνδυνη ρίζα των περισσότερων κακών στον χώρο εργασίας".

Όπως είπε,

"Οτιδήποτε είναι ανοιχτό σε ερμηνεία θα μετατρέψει τους διευθυντές και τους ανώτερους διοικητικούς σε ¨κριτές¨ που θα οδηγήσουν σε σύγκρουση"Και η σύγκρουση είναι ένα τεράστιο εμπόδιο για την απόδοση στην εργασία."

Τρεις είναι οι κορυφαίες παγίδες που πρέπει να αποφεύγονται στο γραφείο, σύμφωνα με τον Connor, για να κινούνται όλοι οι εργαζόμενοι προσανατολισμένοι προς την ίδια κατεύθυνση και για να επιτυγχάνονται οι κοινοί στόχοι. Η αποφυγή αυτών των παγίδων θα κρατήσει το προσωπικό χαμογελαστό.

1. Υποκειμενικές εργασιακές διαδικασίες 

«Υποκειμενικές», δηλαδή ανοιχτές σε διαφορετικές ερμηνείες. Οι βασικές διαδικασίες που πρέπει να παρατηρηθούν πρώτα είναι οι τρόποι με τους οποίους οι εργαζόμενοι πληρώνονται, αξιολογούνται, αναγνωρίζονται και προωθούνται. Εάν η διαδικασία δεν είναι ξεκάθαρη και έχει αφεθεί στην υποκειμενική γνώμη ή στην υποκειμενική κρίση-αξιολόγηση κάποιου, αυτό προκαλεί σύγκρουση και τοξικότητα.

2. Υποκειμενικές διαδικασίες πωλήσεων

Όλοι έχουμε συναντήσει πωλητές που ενώ μπορούν να υπερβούν ή να πιάσουν τους στόχους τους οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν είναι τοξικές για τους γύρω τους ή / και για τον πελάτη. Εάν οι πολιτικές που πρέπει να ακολουθηθούν από τους πωλητές είναι υποκειμενικές και ερμηνεύσιμες κατά το δοκούν, οι πωλητές θα χρησιμοποιήσουν και θα εκμεταλλευτούν αυτή την υποκειμενικότητα προς όφελός τους, εις βάρος όλων των άλλων.

3. Υποκειμενική επικοινωνία σχετικά με την απόδοση

Η υποκειμενική επικοινωνία ερμηνεύεται διαφορετικά από τους εμπλεκόμενους. Οι συγκρουόμενες ερμηνείες προκαλούν και ευνοούν τις συγκρούσεις.

Δεδομένου ότι ο κόσμος των πωλήσεων αφορά τις διαπροσωπικές σχέσεις και τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις, οι οποίες είναι μαλακές δεξιότητες (soft skills), είναι εύκολο να χαθεί κανείς σε μια επικοινωνία που έχει διαφορετικό νόημα για διαφορετικούς ανθρώπους. "Να είσαι παίκτης ομάδας", "Πάρτε πρωτοβουλία", "Συνδεθείτε με τον πελάτη", είναι κάποια παραδείγματα υποκειμενικής επικοινωνίας με ασαφή μηνύματα.

Με λίγη επιπλέον εργασία στον τομέα αυτό, όλη η υποκειμενική επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των μαλακών δεξιοτήτων, μπορεί να μεταφραστεί σε παρατηρήσιμες επιδόσεις. Η παρατήρηση των επιδόσεων των ανθρώπων αφήνει ελάχιστα ανοιχτά σε υποκειμενική ερμηνεία.

 

 

Πηγή:www.insurancebusinessmag.com

 

 

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics