Τα νέα εργαλεία για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση

του Γιάννη Βερμισσώ


Δεκάδες στοιχεία, τρόποι, διαδικασίες και μέθοδοι προβάλλονται από τους ειδικούς και αποτελούν τα σύγχρονα εργαλεία που ο κάθε επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιήσει στην εργασία του για να την εξελίξει. Κάποια στηρίζονται στην ψυχολογία, κάποια στις πωλησιακές διαδικασίες, και κάποια άλλα στην τεχνολογία. Για τους νεότερους στο επάγγελμα αυτά ίσως να αποτελούν κάτι πιο εύκολο, πιο καθημερινό και πιο συμβατό με την καθημερινότητά τους.
Για πολλούς όμως και κυρίως τους παλιότερους και αυτούς που εργάζονταν πιο αυτόνομα πιο οικογενειακά αποτελούν ένα νέο κόσμο ο οποίος κυρίως προβάλλεται γύρω του και τους ασκεί ισχυρή πίεση για να εισέλθουν. Ολα αυτά τα νέα εργαλεία κατά πόσο μπορεί να αξιοποιηθούν και να χρησιμοποιηθούν από όλους; Και πόσο είναι αναγκαία για να χρησιμοποιηθούν -από τον καθένα-; Αυτή η σφοδρή τεχνολογική θύελλα κι η νέα πραγματικότητα και η πολυσχιδής και σύνθετη  εργαλειοθήκη για τους επαγγελματίες που ονομάστηκε εξέλιξη πιθανόν να έχει  προκαλέσει ανησυχία και να έχει διογκωθεί περισσότερο από το μέγεθός της.
Οι επαγγελματίες -και της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης- τι χρειάζονται; Άνεση στην λειτουργία τους γραφείου τους, πληροφόρηση και αυτοματισμό των διαδικασιών και ενημέρωση και κατεύθυνση για το πώς θα αναπτύξουν το πελατολόγιό τους. Αυτό που αποτελεί ζητούμενο για όλους δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και ειδικές συνθήκες. Απαιτεί το μίνιμουμ της προσπάθειας για ενταχθεί ο οποιοσδήποτε στην νέα εποχή. Για να οργανώσει το γραφείο του, για να μπορεί να έχει εικόνα για το χαρτοφυλάκιό του και να έχει την ευχέρεια να μεταφέρει εύκολα και την ασφαλιστική πρόταση προσαρμοσμένη στο προφίλ του κάθε πελάτη.
Αυτά τα απλά δεν απαιτούν την μέγιστη ενημέρωση για την τεχνολογία, ούτε την ειδική διατριβή για την προσαρμογή. Απαιτούν στοιχειώδη προσπάθεια από τον κάθε επαγγελματία αφού οι εταιρείες τα παρέχουν αφειδώς. Συνεπώς δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο… Όταν λοιπόν γίνει αποδεκτό ότι υπάρχει τρόπος και τον ακολουθήσει ο κάθε ενδιαφερόμενος να εξελιχθεί επαγγελματίας, τότε έρχεται το διαχρονικά επιζητούμενο:  πωλήσεις και νέα παραγωγή η οποία τελικώς έρχεται αρχικώς μέσα από το ίδιο πελατολόγιο, που είτε θα ενημερωθεί και θα αγοράσει ένα 2ο ή και 3ο ασφαλιστικό συμβόλαιο.
Την διαδικασία αυτή επιβεβαιώνουν αυτοί οι επαγγελματίες που και τεχνολογία έχουν υιοθετήσει και κάποιες μεθόδους εφαρμόζουν αλλά σε επίπεδο ήπιας προσαρμογής.  Αυτοί αξιοποιούν κυρίως την πεπατημένη οδό των πωλήσεων με κάποιες προσθήκες που οι ίδιοι αυτοβούλως, οι εταιρείες, τα επιμελητήρια, ή τα σωματεία τους έχουν αναδείξει ως βασικά εργαλεία για την σύγχρονη επαγγελματική τους λειτουργία.
© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics