Τα «πρότυπα σύγκρισης» της ασφαλιστικής αγοράς

Του Γιάννη Βερμισσώ Σε νέα επίπεδα περνά για την ασφαλιστική αγορά η «σύγκριση με τον ανταγωνισμό», δηλαδή, η ενδελεχής παρατήρηση στοιχείων και συμπεριφορών «των άλλων» όπου η μία εταιρεία έδινε ιδέες, κίνητρα και καθόριζε συμπεριφορές στην άλλη...

Του Γιάννη Βερμισσώ

Σε νέα επίπεδα περνά για την ασφαλιστική αγορά η «σύγκριση με τον ανταγωνισμό», δηλαδή, η ενδελεχής παρατήρηση στοιχείων και συμπεριφορών «των άλλων»  όπου η μία εταιρεία έδινε ιδέες, κίνητρα και καθόριζε συμπεριφορές στην άλλη εταιρεία.

Η τακτική αυτή της συστηματικής  παρακολούθησης που έως σήμερα αποτελούσε επαγωγικό στοιχείο για την αγορά και συνέτεινε στην πρόοδο και την συλλογική εξέλιξη ξεπερνά τα γνωστά όρια.

Τώρα τα πράγματα αλλάζουν. Το διαπιστώνουν και οι έρευνες που γίνονται.

Ο ανταγωνιστής της ασφαλιστικής εταιρείας έπαψε να είναι αποκλειστικά μια άλλη ασφαλιστική εταιρεία. Είναι και οι επιχειρήσεις λογισμικού, και την κινητής τηλεφωνίας, και πολλών άλλων κλάδων. Είναι όλοι όσοι έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και προσφέρουν σε αυτούς και αξιολογούνται από αυτούς.

Εστία του ανταγωνισμού αναδεικνύεται η εξυπηρέτηση των πολιτών.

Το στοίχημα παίζεται εκεί.

Στο πλαίσιο αυτό οι ασφαλιστικές εταιρείες  υπερβαίνουν πλέον την  μεταξύ τους «παρακολούθηση».

Αρχίζουν να βλέπουν ευρύτερα άλλες υπηρεσίες και παροχές, από άλλους κλάδους και τις μελετούν.

Το ενδιαφέρον έγκειται στο  να αντλήσουν στοιχεία τα οποία μπορούν να ενσωματώσουν στην εταιρική τους συμπεριφορά με μοναδικό σκοπό την καλύτερη, γρηγορότερη, και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Ο εντοπισμός μια καλής πρακτικής  απ΄ όπου και να προέρχεται , δίνει σκέψεις και για συνέργειες και για νέες εργασίες και πιθανόν για την εκατέρωθεν βελτίωση στην επικοινωνία με τους πολίτες.

Τι διαπιστώνεται; Ότι το μέλλον καθορίζεται μέρα με την ημέρα. Η απόλυτη αναθεώρηση….

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics