Τι απαντά η Groupama στον ανταγωνισμό- Το νέο σχέδιο ανάπτυξης σε 5 ασφαλιστικούς τομείς αιχμής

του Γιάννη Ε. Βερμισσώ

Δυναμικό σχέδιο σε 5 μεγάλες ασφαλιστικές περιοχές, το οποίο θα  της προσδώσει νέα μερίδια αγοράς, θα ενισχύσει τo όνομά της, και θα προσφέρει ασφάλιση σε κάθε οικονομικό και επαγγελματικό προφίλ πολίτη και επιχείρησης,  ετοιμάζεται να υλοποιήσει η Groupama Ασφαλιστική. Η εταιρεία με σημαντική εμπειρία και μεγάλο εύρος συνεργατών επιδιώκει σήμερα την άνοδό της σε υψηλότερη θέση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, έχοντας ως δεδομένο την πολυετή θετική πορεία και την ισχυρή ανάπτυξη που καταγράφει όλα τα προηγούμενα έτη.

Όπως έχει αναφέρει και στο insurance-eea ο κ. Χρ. Κάτσιος ως General Manager η εταιρεία θα συνεχίσει την δυναμική της άνοδο και πορεία στην ελληνική αγορά χωρίς παρεκκλίσεις από τις αρχές της και τους στρατηγικούς της στόχους  παρέχοντας ποιοτικά, απλά ασφαλιστικά προϊόντα με προσήλωση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών.

Συντελεστές καθοριστικοί στο πρότζεκτ για μια ακόμη καλύτερη, πιο κοντά στον ασφαλισμένο, απλή και ισχυρότερη εταιρεία, οι:   Laurent Thuillier D. General Manager, ο κ. Δημ. Ταταράκης  Γενικός Τεχνικός Διευθυντής ο κ. Κ. Σεμερτζόγλου Εμπορικός Διευθυντής ο κ. Κ. Γκορτζής  Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ. Μαζί με τους συνεργάτες τους συντονισμένα θα κινηθούν ο καθένας με τις αρμοδιότητές του στην περαιτέρω εξέλιξη και διείσδυση της Groupama στην ελληνική κοινωνία, μέσα από το σχέδιο που περιλαμβάνει τα εξής:

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ “ΑΛΛΑΖΟΥΝ” ΤΗΝ GROYPAMA

Στο πλαίσιο αυτό το νέο άμεσο σχέδιο το οποίο περιλαμβάνει περαιτέρω  απλοποιήσεις διαδικασιών σε όλο το φάσμα της λειτουργίας της εταιρείας έχει ως εξής:

Το πρώτο σημαντικό βήμα του σχεδίου είναι η ανάπτυξη της ασφάλισης Εμπορικών Κινδύνων. Η παγκόσμια τεχνογνωσία της είναι υψηλή και θα εφαρμοστεί και στην ελληνική αγορά, κάτι που θα εντείνει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στον μικρό αριθμό εταιρειών που  δραστηριοποιούνται στον τομέα.

Το δεύτερο νέο βήμα είναι τα ειδικά προϊόντα που θα απευθύνονται σε υψηλά εισοδηματικά κριτήρια. Αυτό θα είναι το “διαφορετικό” μαζί με τα επενδυτικά που η εταιρεία θέλει να αναπτυχθεί για να κερδίσει ένα κοινό που μπορεί να είναι περιορισμένο αλλά έχει ένα προφίλ που ενδιαφέρει την εταιρεία να ανοιχτεί.

Καθοριστικές κινήσεις γίνονται και στον τομέα Υγείας όπου η Groupama ανασχεδιάζει την ΥΓΕΙΑ (προϊόντα, παροχές, διαδικασίες κ.α)  με προσδοκία να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερα μερίδια σε αυτόν τον τομέα όπου κατέχει πρωταγωνιστική θέση.

Με νέα “οπτική” εξετάζει η εταιρεία τις ασφαλίσεις “Περιουσίας” επενδύοντας σε αυτές κατά πολύ καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θεωρεί τον τομέα ιδιαίτερα σημαντικό για να αναπτυχθεί και να αποκτήσει και υψηλά μερίδια και πελατολόγιο. Τα “απλά” προϊόντα που ετοιμάζει η εταιρεία θα αποτελέσουν τον καταλύτη για την συνέχεια.

Και μια ακόμη “πόρτα” που δεν έχει ανοίξει όπως η εταιρεία επιθυμεί είναι οι “γεωργικές ασφαλίσεις”.  Ο τομέας της αγροτικής παραγωγής παραμένει σε υψηλή θέση θέση στα σχέδια των αρμοδίων, χωρίς όμως να έχουν επιτευχθεί ανάλογα αποτελέσματα. Όμως οι εκτιμήσεις είναι πώς η εξέλιξη της Ελλάδας αφήνει πολλά περιθώρια οπότε και η Groumapa “χτίζει” σε οργάνωση και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε όποια ζήτηση εμφανιστεί.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics