Τηλεφωνικές κρούσεις για ασφάλιση. Ανοικτές οι προσφορές και ασαφείς οι προτάσεις εκπτώσεων..

του Γιάννη Βερμισσώ

Εκτός ορίων, προφανώς και αυτών της GDPR, κινούνται κάποιες προτάσεις για ασφάλιση που φθάνουν στο “ακουστικό” πολιτών, δημιουργώντας αφενός ερωτηματικά,  απορίες, σκέψεις  και αφετέρου σύγχυση στους καταναλωτές σχετικά με το τι συμβαίνει πόσο πληρώνουν για ασφάλιστρα, εάν έχουν ενημερωθεί, εάν η σημερινή κατάσταση που έχουν επιλέξει για ασφάλιση είναι ακριβότερη και πιθανόν να ενέχει ψήγματα κερδοσκοπίας και διάφορα άλλα.

Τα τηλέφωνα χτυπούν και από την άλλη πλευρά οι προτάσεις για ειδικές εκπτώσεις στα ασφάλιστρα και για άλλες φθηνότερες λύσεις σε περισσότερα από ένα ασφαλιστήρια συμβόλαια και ερωτήσεις για το ¨πόσο πληρώνετε εκεί που ασφαλίζεστε σήμερα” και τόσα πολλά ακόμα συμβαίνουν στην καθημερινότητα.

Η παρουσίαση γνωστή: είστε πελάτης της …. και μετά από την απάντηση “ναι” τότε έπονται οι προσφορές-προτροπές-παρακινήσεις-παροχή προνομίων και άλλων σχετικών που εστιάζουν στην ασφάλιση.  Ο διάλογος επίσης γνωστός: “Εχουμε να σας προτείνουμε ασφάλιση αφού είστε πελάτης μας. Συνεργαζόμαστε με τις τάδε ασφαλιστικές. ..και εφόσον θέλετε δίνουμε έκπτωση τόσο τοις εκατό. Από ποια τιμή.; Πόσο πληρώνετε εκεί που ασφαλίζεστε;; Τόσο.. Α.. Αν έχετε και άλλα συμβόλαια θα κάνουμε καλύτερη τιμή”… Πρόκειται για  έναν πραγματικό διάλογο που δείχνει ότι κάποιος άγνωστος τηλεφωνεί, βρίσκει το τηλέφωνο επικαλούμενος της αιτιολογία ότι είσαι πελάτης κάποιας εταιρείας. Προτείνει στον ¨αέρα” παρέχει εκπτώσεις στον “αέρα” δίνει ενημέρωση στον “αέρα”…Στον αντίποδα εξελίσσεται ένα ραντεβού, υπάρχουν χαρτιά, στοιχεία, κόπος, χρόνος άνθρωποι και αριθμοί.

Οι σχετικές προτάσεις και η κατάσταση που δημιουργείται  προέρχονται από το εύρος των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, όπως τράπεζες, γραφεία που ασκούν και αυτή την δραστηριότητα  αλλά και – κάποιες φορές- από πιο μυημένους στην ασφάλιση οι οποίοι δοκιμάζουν ακολουθώντας τον σαθρό ανταγωνισμό,  και τηλεφωνικά την προσέγγιση.  Η εντύπωση που δημιουργείται από την προσέγγιση αυτή είναι μάλλον αρνητική για την ιδιωτική ασφάλιση και τους συντελεστές της, ειδικά για όσους δε γνωρίζουν την πραγματικότητα και δεν είχαν την ευκαιρία να έλθουν κοντά σε επαγγελματία να ενημερωθούν.

Η βιαστική “άγνωστη” προσέγγιση προφανώς και δημιουργεί λάθος εντυπώσεις για την “ευκολία” που μπορεί να προωθηθεί και να πουληθεί ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο και τροφοδοτεί με λανθασμένες προσλαμβάνουσες που δεν αναδεικνύουν την σοβαρότητα του θέματος.

Στο πλαίσιο αυτό οι πληροφορίες μιλούν για εξελίξεις οι οποίες σχετίζονται με την προστασία του καταναλωτή και την λειτουργία του ανταγωνισμού.  Τα αρμόδια όργανα γνωρίζουν τις συνθήκες, έχουν καταγράψει τα στοιχεία αυτά που έρχονται και από διαμαρτυρίες καταναλωτών και βρίσκονται στην διαδικασία οργάνωσης με πλαίσιο όλων αυτών προκειμένου η προστασία του καταναλωτή να ενισχυθεί και να προστατευθεί και η διαδικασία της ορθής ενημέρωσης.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics