Τηλεφωνικός Χειρισμός Πελατών σε Περίοδο Κρίσης

Σεμινάριο με αντικείμενο τον "ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ" διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο.

Σεμινάριο με αντικείμενο τον "ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ" διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο.


Διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση και την αίτηση συμμετοχής εδώ

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics