Τίνος είναι ο πελάτης;

Στα πεδία τριβών μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητών που «ανέδειξαν» οι Πράξεις της ΤτΕ, οπωσδήποτε εγγράφεται κι αυτό της ισονομίας και των ίσων αποστάσεων μεταξύ των εταίρων της αγοράς.

Όπως προβλέπει σχετική ρύθμιση, που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από την 1/1 του ΄14, και που μάλλον έπρεπε να έχουν αρχίσει να τη συνηθίζουν οι «υπόχρεοι», όπως άλλωστε συμβαίνει ήδη με άλλες προβλέψεις των Πράξεων, ο πελάτης ανήκει στο διαμεσολαβητή.

Πρόκειται για μια ρύθμιση η οποία έρχεται μετά από αρκετή συζήτηση να ανταποκριθεί σε μια αλήθεια της αγοράς: ο διαμεσολαβητής είναι επιχειρηματίας, επί ίσοις όροις μπορεί και πρέπει να συμβάλλεται με τις ασφαλιστικές εταιρείες και να αναπτύσσει την επιχειρηματική του δραστηριότητα στην κοινωνία.

Αυτό είναι ένα πλαίσιο που μάλλον η ίδια η κοινωνία το κατανοεί, εξ’ου και το απλούστερο όλων: ότι ο ασφαλισμένος για κάθε πρόβλημα στον ασφαλιστή του απευθύνεται. Πόσο εύκολο όμως είναι αυτό να αναχθεί και σε «ενδο-επιχειρησιακό» δίκαιο; Έχουμε (και) πρόσφατα περιστατικά, κατά τα οποία εταιρείες απέρριψαν αιτήματα συνεργατών τους για μεταφορά πελατών από κωδικό σε κωδικό.Έχουμε πρακτικές κατά τις οποίες, εταιρείες μεταφέρουν πελάτες σε άλλο δίκτυο χωρίς τη συμφωνία του ασφαλιστή (στον οποίο ανήκει ο πελάτης…)

Αυτό είναι ένα από τα βασικά θέματα που θέτει το πρόσφατο υπόμνημα του Ε.Ε.Α. προς τη Δ.Ε.Ι..Α και την Ε.Α.Ε.Ε. Ένα από τα θέματα για τα οποία έχει ζητηθεί και συνάντηση με τον προϊστάμενο της ΔΕΙΑ, τον κ Ζάρκο, ο οποίος είναι ζήτημα αν έχει δει πάνω από μια φορά τους εκπροσώπους των διαμεσολαβούντων στο διάστημα της θητείας του…

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics