Νέους ορίζοντες ανοίγει η MEGA στους συνεργάτες της

Του Γιάννη Βερμισσώ

Ενισχύει τα ποιοτικά και ποσοτικά κίνητρα η MEGA, με υψηλές αποδόσεις προς όλους  ανεξαιρέτως τους συνεργάτες της, παρέχει «έξυπνα» bonus και προσφέρει και άλλες κλιμακωτές παροτρύνεις, ενώ ανταποκρίνεται σε κάθε αίτημα συνεργατών που αφορά υποστήριξη, εκπαίδευση, κατάρτιση, και υποβοήθηση των εργασιών τους. Ενισχύει πολλαπλώς όλο το δίκτυό της με αναβάθμιση των υπηρεσιών της, εισάγει νέα τεχνολογικά συστήματα, δημιουργεί ισχυρή διασύνδεση μεταξύ συνεργάτη-πελάτη εταιρείας- και πολλαπλασιάζει τις προϋποθέσεις για να υποδεχθεί νέο δυναμικό στη δομή της.

Το ξεκάθαρο αυτό μήνυμα, ότι «δίνουμε κίνητρα σε όλους» τα οποία επιπρόσθετα ενισχύονται κλιμακωτά με βάση την παραγωγή,  απέστειλε η διοίκηση της εταιρείας παρουσιάζοντας τον νέο «κανονισμό», στο Συνέδριο που διοργάνωσε για τους συνεργάτες της με την ευδιάκριτη υποστήριξη –χορηγία- της GROUPAMA Ασφαλιστική την οποία και εκπροσώπησε ο εμπορικός διευθυντής κ. Κώστας Σεμερτζόγλου αναδεικνύοντας τον ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα με την ταυτόχρονη αξιοποίηση της τεχνολογίας,

Το σλόγκαν όπως προέκυψε αποτυπώνοντας την πρόθεση της διοίκησης για τους συνεργάτες είναι «οι μικροί –γίνονται- μεγάλοι -και μετά- μεγαλύτεροι» τρία στάδια για τα οποία η εταιρεία με εργαλεία και παροχές βοηθά όλους τους συνεργάτες της να τα διάγουν αυξάνοντας την παραγωγή τους, την ασφαλιστική οντότητά τους.

Κατά την παρουσίαση που έγινε από τον πρόεδρο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και τον γενικό διευθυντή κ. Τάσο Χατζηθεοδοσίου και ανακοινώθηκαν τα ρεκόρ πωλήσεων του 2019 στον Κλάδο Υγείας όπως και στις Γενικές Ασφαλίσεις (πλην αυτοκινήτου) και τεκμηριώθηκε ότι στην MEGA «τίποτα δεν είναι τυχαίο» αλλά κάθε κίνηση αποτελεί επιλογή η οποία αποδίδει οφέλη σε όλους τους συντελεστές.  Επίσης ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία αποκτά ιδιόκτητα γραφεία σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη και ανακατασκευάζει το κτήριο στην Λ. Συγγρού ενώ δημιουργείται νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα στον κλάδο αυτοκινήτου ως συνέχεια του ΕΡΜΗ προσφέροντας νέα δεδομένα στους συνεργάτες της MEGA.

Ο νέος κανονισμός δίνει δυνατότητες είπε ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, παροτρύνοντας τους παριστάμενους εκατοντάδες συνεργάτες να απευθύνονται στην εταιρεία και να ζητούν ότι χρειάζονται. Ακόμη κάλεσε να αντιληφθούν τις αλλαγές της καθημερινότητας και προέτρεψε λέγοντας : «αλλάξτε τρόπο εργασίας, υιοθετήστε την τεχνολογία, μην εντοπίζετε προβλήματα αλλά δώστε λύσεις. Ζητήστε στήριξη σε ότι θέλετε και αξιοποιείστε ότι πιο νέο τεχνολογικά σας παρέχει η MEGA».

Νωρίτερα ο κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου είχε αναδείξει την στρατηγική της εταιρείας που περιλαμβάνει νέους στόχους και αλλαγές στον τομέα του αυτοκινήτου, στον κλάδο Ζωής και Γενικών, στην εκπαίδευση, στην μηχανογραφική υποστήριξη και στην διασύνδεση πελατών-συνεργατών εταιρείας, προσφέροντας στους πελάτες ασφαλισμένους έναν ιντερνετικό λογαριασμό στον οποίο μπορούν να βλέπουν ότι τους αφορά.

Να σημειωθεί ότι στην παρουσίαση τονίστηκε η επιλογή της διοίκησης να εισέρχονται νέα στελέχη που θα στηρίξουν την ανάπτυξη στους Κλάδους  Ζωής και Υγείας, Corporate, Εσωτερικού Ελέγχου, Νομικής Υπηρεσίας, Τεχνικής Διεύθυνσης, Τμήμα Εκπαίδευσης, και θα υποβοηθήσουν την ανάπτυξή της.

Επίσης σημαντική παρέμβαση ήταν και αυτή που αφορούσε την δημιουργία αξίας για τους πελάτες μέσω αλλαγής νοοτροπίας και στρατηγικών την οποία ανέδειξε με παρουσίαση του εστιασμένη στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο κ. Γιάννης Πολλάλης, καθηγητής στρατηγικής διοίκησης, διευθυντής του Εργαστηρίου (iLeads Lab).

Δείτε παρακάτω το δελτίο τύπου της εταιρείας για την εκδήλωση:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ _ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ 26.02.2020 (003)

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics