Το ΕΙΑΣ επαναλαμβάνει το σεμινάριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών Εταιρειών Οδικής Βοήθειας

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.

Λόγω του μεγάλου αριθμού των συμμετεχόντων στο Σεμινάριο ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ που πραγματοποιήθηκε στις 27, 30 & 31 Μαρτίου 2015, το ΕΙΑΣ θα επαναλάβει το ίδιο Σεμινάριο την Παρασκευή 24 & τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2015 από τις 14:00 – 20:45, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαέξι (16) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω ημερομηνίες:

·      Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, 14:00 – 20:45 &

·      Δευτέρα 27 Απριλίου 2015, 14:00 – 20:45

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.

Σκοπός του Σεμιναρίουείναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία, που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητά τους. 

Η  καλή  εξυπηρέτηση πελατών  είναι ότι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.

Το Σεμινάριο απευθύνεταισε υπαλλήλους  οι οποίοι εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) Εταιρειών Οδικής Βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των Εταιρειών Οδικής Βοήθειας, που  ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Ο τρόπος που θα γίνει η εκπαίδευση θα είναι εργαστηριακός και  θα περιλαμβάνει:

·      Βασική θεωρία και αρχές

·      Συζητήσεις

·      Ασκήσεις

·      Βιωματικές ασκήσεις

·      Παιχνίδια ρόλων

·      Μελέτες περιπτώσεων (case studies)

 

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου είναι:

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΥΛ
3. Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
4. ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
5. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
6. Η ΑΚΟΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΧΡΟΝΟ
7. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
8. ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ASSERTIVENESS)
9. ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
10.  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ

 

Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν για τα στελέχη διαφόρων εταιρειών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού  κάθε επιχείρησης.

Το ΕΙΑΣ  μπορεί να προσαρμόσει το συγκεκριμένο σεμινάριο (Customization), εξαιτίας της  διαφορετικότητας και της πολυπλοκότητας της κάθε εταιρείας Οδικής Βοήθειας.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2015.

 

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

·      180€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. 

·      200€ για τα μη μέλη

 

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics