Το μήνυμα δεν ήταν ΚΑΘΑΡΟ και αποκαλύφθηκε.

Το μήνυμα δεν ήταν ΚΑΘΑΡΟ και αποκαλύφθηκε.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Α: Στην «τέχνη» της επικοινωνίας λένε πως αυτό που χρειάζεται εξήγηση δεν είναι καθαρό. Αρα ένα μήνυμα ή μια ενέργεια που θέλει επεξηγηματικές προσεγγίσεις δεν περνάει στο πελατειακό- κοινό αυτό που επιδιώκει. Και συνεπώς είναι αποτυχημένο.

Β: Σε άλλες «τέχνες» επίσης διδάσκεται ότι το πώς θα μεθοδεύσεις, θα προπαγανδίσεις, θα πείσεις για κάτι που θέλεις να επιτύχεις. Η τακτική λοιπόν διαδικασία σε αυτή την περίπτωση είναι να βρίσκεις διαύλους επικοινωνίας να περάσεις τα μηνύματα που θέλεις.

Τι δύο παραπάνω τεχνικές (Α+Β) τις αποστρέφονται εδώ και χρόνια οι επιχειρήσεις διότι με την πρόοδο των αγορών, με την είσοδο νέων ιδεών και την υιοθέτηση αρχών όπως : η ειλικρίνεια, η διαφάνεια, η ηθική, και άλλες συναφείς, η επιχειρηματικότητα, πλέον η ανάπτυξη επιτυγχάνεται με διαδικασίες και μεθόδους και τακτικές καθαρές.

Ο δόλος, οι μεθοδεύσεις, οι τακτικισμοί, οι δήθεν ευρηματικότητες και οι συκοφαντίες πέρασαν στο παρελθόν.

Δε μπορεί λοιπόν σοβαρές επιχειρήσεις να ακολουθούν ακροβατικές και επικίνδυνες μεθόδους. Ούτε να κάνουν επιλογές που δε δίνουν ΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ. Ούτε μετά με φειγ βολάν να προσπαθούν να εξηγήσουν τα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ.

Σήμερα οι επιχειρήσεις μέσα από τόσες ρυθμίσεις, νόμους, και κανόνες που υπάρχουν και είναι γνωστοί δεν έχουν παρά να ακολουθούν τον ευθύ δρόμο της ανάπτυξης.

Οι μεροληψίες, οι δήθεν «πονηρές» επιλογές και πολλά άλλα αποτελούν παρελθόν.

Οι αντίθετες επιλογές απλώς: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ

ΥΓ: Και δε συμμαζεύονται.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics