Το νέο προφίλ της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Του Γιάννη Βερμισσώ Σε δημιουργική περίοδο βρίσκεται η ασφαλιστική αγορά με την τεχνολογία να κατέχει την 1η θέση στα όσα επιχειρούν να αλλάξουν οι εταιρείες εγκαθιστώντας νέα πράγματα που με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν και τις νέες συνθήκες.

Του Γιάννη Βερμισσώ

Σε δημιουργική περίοδο βρίσκεται η ασφαλιστική αγορά με την τεχνολογία να κατέχει την 1η θέση στα όσα επιχειρούν να αλλάξουν οι εταιρείες εγκαθιστώντας νέα πράγματα που με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν και τις νέες συνθήκες.

Οι πληροφορίες μιλούν για υπερ-συστήματα τεχνολογικών υποδομών που έχουν ένα και μοναδικό σκοπό: την όσο πιο γρήγορα γίνεται ολοκλήρωση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου από τον συνεργάτη της εταιρείας και τελικά την πληρέστερη, αμεσότερη, ταχύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Δηλαδή η όλη φιλοσοφία έγκειται στο να μπορεί ο συνεργάτης να πραγματοποιεί από όπου και να βρίσκεται την διαδικασία ενημέρωσης, πώλησης, σύναψης, έκδοσης ενός ασφαλιστηρίου.  Και ο πελάτης να μπορεί να ενημερώνεται επίσης όπου και να βρίσκεται και όποια ώρα θέλει για το (η τα ) συμβόλαιό του.

Η όλη εξέλιξη της αγοράς ¨εκφράζει¨ έναν αυτοματισμό που εξυπηρετεί τις ανάγκες της καθημερινότητας, διευκολύνει τις εργασίες και απαλλάσσει –το κυριότερο- από μια γραφειοκρατική διαδικασία που σήμερα δεν αμφισβητεί κανείς ότι είναι δύσκαμπτη.

Τα νέα συστήματα που διαρκώς βελτιώνονται και αφομοιώνονται από τους επαγγελματίες βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, σέβονται τον ρόλο του επαγγέλματος και το αναβαθμίζουν περιβάλλοντάς του από ένα τεράστιο τεχνολογικό θόλο.

Αυτοί λοιπόν που καλούνται να λειτουργήσουν σε αυτό το περιβάλλον δεν μπορεί να έχουν σχέση με το παρελθόν παρά μόνο ότι προέρχονται από αυτό, ότι είναι η ρίζα τους.

Ο νέος τους ρόλος –των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών- είναι υψηλών απαιτήσεων, εμπλουτισμένος με κατάρτιση, υποχρεώσεις και ευθύνες.

Μπορεί να ξαφνιάζει, και πράγματι, αιφνιδίως ο κλάδος άλλαξε «προφίλ» και με αυτό θα δομήσει και την νέα του εικόνα στα μάτια των καταναλωτών.

Οι εταιρείες δημιουργούν τις υποδομές –τεχνολογικές και άλλες- που απαιτεί η εποχή και αυτοματοποιούν τις διαδικασίες. Ο ενδιάμεσος κρίκος, το καθοριστικό επίπεδο είναι η ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Με το νέο προφίλ, την νέα κατάρτιση, τη βαριά ευθύνη ο κλάδος καλείται να διευρυνθεί να ενισχυθεί με νέα στελέχη και να δημιουργήσει την πραγματική τεχνοκρατική, επιστημονική, κοινωνική βάση για την ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης. Μια άλλη ιδιωτική ασφάλιση από αυτή που έως σήμερα γνωρίζουμε, με άλλους συντελεστές και πολύ υψηλό επίπεδο απαιτήσεων και ανταγωνισμού.

 ΥΓ: Η εποχή της βολικής ασάφειας περνά ταχύτατα.. Σημαντικό επάγγελμα με σημαντικές ευθύνες..

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics