- 17/01/2022
Τραπεζική εισβολή στην προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων
του Γιάννη Βερμισσώ
Το bancassurance “χτυπά” δυνατά με διαφημίσεις με παροχές και προσφορές, με τεχνογνωσία, και με ιδιαίτερη ένταση σε σχέση με το παρελθόν δείχνοντας την προσπάθεια του να αναπτύξει εργασίες στην ιδιωτική ασφάλιση. Το φαινόμενο είναι πλέον συχνό και αυτό σημαίνει ότι επιχειρείται προβολή των εργασιών των τραπεζών στον τομέα της ασφάλισης. Μπορεί να είναι γνωστό ότι χρόνια τώρα, το Bancassurance δουλεύει σταθερά και εισέρχεται στο πεδίο εργασιών της ιδιωτικής ασφάλισης, αυτό που εργάζονται, κατέχουν και αναπτύσσουν παραδοσιακά οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, όμως τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και αυτό διότι πέρασε η περίοδος της προσαρμογής και πιά υπάρχει ωριμότητα. Η “μάχη” με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση θα ενταθεί και είναι προφανές πώς η ιντερνετική εποχή διευκολύνει. Τώρα περισσότερο από ποτέ το πλεονέκτημα των επαγγελματιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών -εκτός τράπεζας- είναι η φυσική τους παρουσία και η δυνατότητα επαφής με τον πελάτη. Κάθε ώρα, όλο το 24ωρο ο επαγγελματίας μπορεί να αποδείξει την αξία του. Μπορεί να αποδείξει την αξία της συμβουλής και να προβάλλει τα δικά του επιχειρήματα στην σημασία της ασφάλισης. Αυτό είναι δουλειά του καθενός.. Και από την άλλη πλευρά η σωστή λειτουργία του ανταγωνισμού είναι κομβική. Η νέα εποχή ήλθε και μαζί με όλα εισάγει την ιδιωτική ασφάλιση σε νέα μονοπάτια. Η προσαρμογή στις αλλαγές αποτελεί μονόδρομο.