
- 27/03/2025
Τρέχει (;) η εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών από τις ασφαλιστικές εταιρείες

του Γιάννη Βερμισσώ
Η εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών είναι ένα κομβικό θέμα σε όλες τις επιχειρήσεις. Σαφώς και για τις ασφαλιστικές εταιρείες ισχύει το ίδιο. Χρόνια τώρα δίνουν έμφαση σε αυτό το θέμα και προσπαθούν. Τελευταία φυσικό είναι να έχουν εισάγει και την τεχνολογία σε κάποιο βαθμό. Ωστόσο οι αναφορές για δυσκολίες και καθυστερήσεις “ανταπόκρισης” συνεχίζουν να υφίστανται προκαλώντας δυσαρέσκειες, επαναλήψεις -αιτημάτων- τηλεφωνικές προσπάθειες προκειμένου ο πελάτης ή ο συνεργάτης να λάβει την απάντηση σε αυτό που ζητάει. Είναι προφανές ότι αυτό δεν βοηθά στην διαμόρφωση μια καλής αίσθησης καθώς η εποχή τρέχει και οι απαιτήσεις είναι και αυτές βιαστικές… Όμως, αυτό είναι και το στοίχημα: ποιος μπορεί να ανταποκριθεί ταχύτατα σε αυτό που η εποχή επιτάσσει και είναι η άμεση εξυπηρέτηση. Οι αιτιολογίες της καθυστέρησης που μπορεί να είναι και πολύ φυσιολογικές λόγω διαδικασιών δεν αμβλύνουν την απαίτηση για άμεση απάντηση σε αυτό που ενδιαφέρει τον πελάτη ή τον συνεργάτη. Εάν σε αυτό δε μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία και απαιτείται ανθρώπινο δυναμικό και ανάλογοι χειρισμοί, τότε ας δοθεί έμφαση. Δε μπορεί σήμερα να πληθαίνουν οι αναφορές για καθυστερήσεις. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δοθεί μια απάντηση; Έχει μετρηθεί;
ΥΓ: Ίσως χρειάζεται να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στο θέμα αυτό γιατί αλλιώς οι πληθωρικές ανακοινώσεις περί τεχνολογικών επιτευγμάτων και άμεσης εξυπηρέτησης συναντούν αναχώματα.