Webinar για σωστή επικοινωνία με τον πελάτη

Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στον δύσκολο πελάτη και στο πώς μπορούμε να τον χειριστούμε ανάλογα με το διαφορετικό κοινωνικό του στυλ.

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 5ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα, που αφορά στην προσαρμογή του τρόπου Επικοινωνίας στο κοινωνικό στυλ του πελάτη.

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 , 18.00 – 20.00, η Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε θέματα συμβουλευτικής ανθρωπίνου δυναμικού, καθώς και στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών και απόδοσης των πωλήσεων, παρουσιάζει ένα webinar με τίτλο:

                             ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στον δύσκολο πελάτη και στο πώς μπορούμε να τον χειριστούμε ανάλογα με το διαφορετικό κοινωνικό του στυλ.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

  • Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων
  • Σε ασφαλιστικούς συμβούλους
  • Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
  • Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • Σε πραγματογνώμονες
  • Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στα θέματα του Σεμιναρίου

          Θεματολογία:

  • Κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών στυλ
  • Προσαρμογή του δικού μας κοινωνικού στυλ κατά τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης
  • Δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι πελάτες με τον ίδιο τρόπο
  • Ποιες είναι οι αντιστάσεις των πελατών
  • Η  διασφάλιση της άνεσης του πελάτη.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurawebinars.gr.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics