Webinar από το E.E.A. με τη στήριξη του Business & Life Training: “Η πρόκληση της πανδημίας & η μετάβαση σε άλλο επίπεδο πώλησης”

Tετάρτη 13/5 στις 18.00

Εισηγητής: Άκης Αγγελάκης

Βιογραφικό σημείωμα εισηγητή.

Eιδικά για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Στο webinar θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, ο γ. γ και πρόεδρος της Επιτροπής Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης κ .Δ. Γαβαλάκης και το μέλος Δ.Σ. κ. & Πρόεδρος του Τομέα Υπηρεσιών κ. Γ. Παϊκόπουλος

Ευελιξία – Προσαρμοστικότητα – Αλλαγή είναι τρεις απαιτήσεις των καιρών μας, όπως διαμορφώνουν τις εργασιακές σας συνήθειες μέσα από την πανδημία.

Τρεις σημαντικές δυσκολίες που θα χρειαστεί να ξεπεράσετε είναι:

    1. Να βγείτε από τη “ζώνη της άνεσης σας” και να διεισδύσετε στο καινούργιο, το διαφορετικό, το ξένο, εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες που θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη επαφή σε μεγάλο βαθμό.
    1. Να μάθετε νέες τεχνολογικές δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες στη δουλειά σας από εδώ και στο εξής
    1. Να μπορέσετε να εφαρμόσετε στην πράξη αποτελεσματικά όλες τις καινούργιες γνώσεις και δεξιότητες!

Η Θεματολογία συμπεριλαμβάνει:

    • Οικονομικός Δαρβινισμός, τι είναι και πως τον εφαρμόζουμε.
    • Τι έχει αλλάξει στον τρόπο που θα δουλεύουμε από εδώ και στο εξής.
    • 5 Κανόνες ηλεκτρονικής ανάπτυξης των εργασιών σας
    • Σε ποιους τομείς χρειάζεται να αναβαθμιστούμε και να εκπαιδευτούμε
    • Ποιες είναι οι “Δραστηριότητες Υψηλής Ρευστοποίησης” και πως τις εφαρμόζουμε ηλεκτρονικά.
    • Πως επικοινωνούμε με υπάρχοντες πελάτες μας με στόχο το Cross Selling & Up Selling
    • Πως βρίσκουμε νέους ποιοτικούς πελάτες μέσα από τη στρατηγική χρήση των social media
    • Πως κλείνουμε το ραντεβού για πώληση και τι χρειάζεται να προηγηθεί ηλεκτρονικά
    • Πως προετοιμάζουμε το έδαφος για νέες επαφές digitally που θα δεχθούν να μιλήσουν μαζί μας
    • Ποιες είναι οι απαιτήσεις των καιρών μας και τι να κάνουμε για να τις προλάβουμε.
    • Tips προσαρμοστικότητας στα νέα δεδομένα.
    • Πώς να διατηρήσουμε επαφή με τους «ζεστούς» μας πελάτες.
    • Πηγές για νέους ποιοτικούς πελάτες
    • Λήψη συστάσεων : Τι έχει αλλάξει στη διαδικασία
    • Η σπουδαιότητα του Follow Up στην καθημερινότητα μας
    • Ποια θα είναι η νέα μορφή ραντεβού/παρουσίασης για πώληση digitally
    • Η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης σε πέντε στάδια

1.) Διαμόρφωση επαγγελματικού Προφίλ σε LinkedIn & Facebook. (profile optimization)

2.) Οργάνωση και σχεδιασμός δημοσιεύσεων και παρουσίας στα social media.

3.) Αύξηση των ακολούθων/φίλων (εν δυνάμει πελάτες) σε Facebook & LinkedIn.

4.) Μέθοδος προσέγγισης νέων εν δυνάμει πελατών μέσω LinkedIn και follow up.

5.) Ηλεκτρονικό Κλείσιμο ραντεβού / τηλεδιάσκεψης ραντεβού με πελάτη.

  • Πώς να δημιουργήσουμε και να εκμεταλλευτούμε τη χρήση των Newsletters στην επικοινωνία μας με τους πελάτες.

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη.

Για τη συμμετοχή είναι απαραίτητη η Εγγραφή (ονοματεπώνυμο και email) κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο. Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας με λατινικούς χαρακτήρες για λόγους συμβατότητας με την εφαρμογή

 


© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics