Webinar: «Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!»

Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας τη συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας, μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά. Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, την κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.

Το insurancewebinars.gr και ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, σας καλούν να γνωρίσετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας παρακολουθώντας το επόμενο χρήσιμο webinar που διοργανώνουν τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, στις 18:00 με τίτλο «Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!».

Στο συγκεκριμένο webinar ο κ. Σαρανταένας μέσα από το webinar θα παρουσιάσει τις αλλαγές και τις εξελίξεις στη συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη. Παράλληλα, θα δοθούν ερεθίσματα για τις μεθόδους που θα βοηθήσουν τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να γνωρίσει τον πελάτη του και να πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/consumers-psychology/ )

Πιο συγκεκριμένα, η ψυχολογία του πελάτη προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπως:

  • Γιατί αναζητά ένα προϊόν/μια υπηρεσία; 
  • Πώς αποφασίζει για την αγορά του; 
  • Με ποια μέθοδο το αγοράζει; 
  • Πώς, σε τι ποσότητες, πόσο συχνά και για πόσο διάστημα το καταναλώνει/χρησιμοποιεί; 
  • Πώς το αξιολογεί μετά την αγορά του; 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή /Ο Θέμης Σαρανταένας είναι πιστοποιημένος σύμβουλος μάρκετινγκ από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) και τον Οργανισμό DQS Hellas βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012 με εμπειρία στον χώρο του μάρκετινγκ 18 χρόνων. Έχει εκδώσει βιβλία μάρκετινγκ και επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική εκπομπή “Marketing in Practice” στο κανάλι SBC για τις τρεις τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν, ενώ διατηρεί γραφείο συμβουλευτικής επιχειρήσεων στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Λευκωσία.

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics