Χάνονται πελάτες

Οι έκτακτες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την τραπεζική αρρυθμία ώθησαν πολλούς πολίτες στο να δοκιμάσουν τα μηνιαία, τα διμηνιαία, τα τριμηνιαία συμβόλαια που προσφέρονται στην αγορά ή ακόμα και να αναζητήσουν κάτι φθηνότερο.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Οι έκτακτες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την τραπεζική αρρυθμία ώθησαν πολλούς πολίτες στο να δοκιμάσουν τα μηνιαία, τα διμηνιαία, τα τριμηνιαία συμβόλαια που προσφέρονται στην αγορά ή ακόμα και να αναζητήσουν κάτι φθηνότερο από αυτό που μέχρι σήμερα πλήρωναν.

Δηλαδή δόθηκε μια αφορμή καταναλωτικής συμπεριφοράς για νέες σκέψεις, για νέες επιλογές.

Αυτό είναι που θα πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους των ασφαλιστικών εταιριών και της διαμεσολάβησης, ώστε να προλάβουν τυχόν απρόοπτες εξελίξεις που θα είναι εις βάρος τους ή και να καθορίσουν τις κινήσεις τους για το απώτερο μέλλον.

Όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε οι συνθήκες λειτουργίας των επιχειρήσεων είναι έκρυθμες και γεμάτες απρόοπτα.

Σήμερα μετακινήθηκαν στον κλάδο αυτοκινήτων ασφαλισμένοι, αύριο θα μετακινηθούν στον κλάδο ζωής και μεθαύριο μπορεί να στρέψουν την πλάτη στην ασφαλιστική αγορά.

Το σημείο είναι κομβικό και απαιτεί συλλογικούς χειρισμούς που θα διασώσουν το κύρος και την αξιοπιστία του κλάδου.

Οι αυτόνομες πρακτικές είναι βλαπτικές.

© INSURANCE EEA 2022. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics