Υπενθύμιση νέου Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου ΕΙΑΣ: “EFFECTIVE COMMUNICATION SKILLS & BUSINESS PSYCHOLOGY”

Το ΕΙΑΣ, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, υλοποιεί για δεύτερη φόρα το Σεμινάριο “Effective Communication Skills & Business Psychology” διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών το οποίο θα πραγμ

Η ψυχολογία των επιχειρήσεων (Business Psychology) είναι μία νέα τάση της παγκόσμιας αγοράς η οποία διευρύνεται όλο και περισσότερο. Όλο και πιο συχνά οι ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου χρησιμοποιούν εργαλεία από την ψυχολογία, προκειμένου να βελτιωθεί η ικανότητα των στελεχών να λειτουργούν αποτελεσματικά, να αναπτύσσονται και να είναι σε θέση να επιλύουν σύνθετα προβλήματα.  
 
Μερικοί από τους τομείς που σχετίζονται με την ψυχολογία των επιχειρήσεων περιλαμβάνουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανθρώπινο δυναμικό, λύσεις για τη διαχείριση και την οργανωτική ανάπτυξη. Η ψυχολογία στο χώρο της εργασίας για κάθε οργανισμό είναι σημαντική για τη μεγιστοποίηση του κύριου πόρου του που είναι οι άνθρωποί του.
 
Το ΕΙΑΣ, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, υλοποιεί για δεύτερη φόρα το Σεμινάριο Effective Communication Skills & Business Psychology διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 25 Απριλίου 2017, 09:00 – 15:45. 
 
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης & Ψυχικής Υγείας. 
 
Θεματολογία Σεμιναρίου:
  • Τι είναι η αποτελεσματική επικοινωνία
  • Μοντέλο ΓΕΠ. Τα βαθύτερα αίτια για τα προβλήματα στην επικοινωνία (communication gaps)
  • Αυτοεκπληρούμενη  προφητεία. Πως η ιστορικότητά μας καθορίζει τον τρόπο που επικοινωνούμε (Self fulfilling prophecy)
  • Drama Triangle και πως μας επηρεάζει στον τρόπο που επικοινωνούμε
  • Οι ρόλοι του Σωτήρα, του Θύτη και του Θύματος που παίζουμε στις συναλλαγές μας με τους άλλους.
 
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
 
Η αναγκαιότητα της κατανόησης του τι μας δυσκολεύει στην καθημερινή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες.
 
Με τη χρήση εργαλείων ψυχολογίας τα στελέχη θα αντιληφθούν τα βαθύτερα ατομικά αίτια που μας οδηγούν σε προστριβές και βάζουν φραγμούς στον τρόπο που επικοινωνούμε.
 
Θα ενημερωθούν για τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα μη αποτελεσματικής επικοινωνίας σε όλο το φάσμα της ζωής τους καθώς και τρόπους αλλαγής αυτών των μοτίβων. Θα αναπτύξουν την αυτογνωσία τους σχετικά με τις θετικές τους πλευρές στον τρόπο που επικοινωνούν αλλά και στα σημεία που χρειάζεται να βελτιώσουν.
 
Το Σεμινάριο απευθύνεται: 
 
σε όλους τους εργαζομένους και τα στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, επιχειρήσεων και γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Σε επαγγελματίες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
 
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.
 
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:·               
 
100€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
 
120€ για τα μη μέλη.
 
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 85€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 100€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.
 
 
 
 
 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics