Ζητειται απαντηση για τις εταιρειες υπο καθεστως Ε.Π.Υ.

Γιατί δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την Τράπεζα της Ελλάδος, σχετικά με τις ασφαλιστικές εταιρείες που λειτουργούν υπό το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών;

Γιατί δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την Τράπεζα της Ελλάδος, σχετικά με τις περιπτώσεις παροχής εκπτώσεων ή/και δώρων από διαμεσολαβούντα πρόσωπα, με σκοπό την προσέλκυση πελατών;

 

Δύο απλά αλλά ουσιαστικά ερωτήματα, που ανησυχούν και προβληματίζουν. Πολύ περισσότερο όταν, εδώ και πολύ καιρό έχουν τεθεί γραπτά στην Εποπτική Αρχή από συλλογικούς φορείς διαμεσολαβούντων, δυστυχώς όμως χωρίς ανταπόκριση.

Αλήθεια, ο ρόλος της Εποπτικής Αρχής είναι μόνο κατασταλτικός ή και προληπτικός; Τον κατασταλτικό ρόλο τον βλέπουμε στην πράξη, με ανακλήσεις αδειών λειτουργίας και πρόστιμα. Ο προληπτικός της όμως ρόλος, εξαντλείται στους ελέγχους των οικονομικών στοιχείων των εταιρειών; Δεν περιλαμβάνει και την ενημέρωση του ασφαλισμένου και ανύποπτου καταναλωτή, του κοινωνικού συνόλου; Δεν περιλαμβάνει και την επικοινωνία με τους φορείς των διαμεσολαβούντων προσώπων, για θέματα που ανακύπτουν στην αγορά;

Στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας Ελλάδος, ως Εποπτικής Αρχής της ασφαλιστικής αγοράς, αναφέρονται μεταξύ άλλων, επί λέξει:

«Η Τράπεζα της Ελλάδος στοχεύει: • στη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και δικαιούχων αποζημίωσης από ασφάλιση, • στην εμπέδωση κλίματος εμπιστοσύνης του καταναλωτή.»

Αλήθεια, πως εμπεδώνεται το κλίμα εμπιστοσύνης; Τι σχεδιασμός υπάρχει πριν φθάσουμε σε ανακλήσεις αδειών λειτουργίας; Τι σχεδιασμός υπάρχει για την ενημέρωση και προστασία του καταναλωτή;

Και όταν φορείς των διαμεσολαβούντων επισημαίνουν προβλήματα και δυσλειτουργίες και ζητούν συνάντηση, γιατί δεν υπάρχει συνέχεια;

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics