|
Δημοφιλή brands αλλάζουν τα λογότυπά τους στη λογική του social distancing
Πολλές εταιρείες αλλάζουν τα λογότυπά τους για να ενθαρρύνουν την τήρηση απόστασης ασφαλείας από συνανθρώπους μας σε δημόσιο χώρο...
|
|
Αυξημένες καταγγελίες για παραπλάνηση στις ηλεκτρονικές αγορές -Τι πρέπει να προσέχουν οι πολίτες
Αυξήθηκαν οι καταγγελίες προς το Συνήγορο του Καταναλωτή για αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές από ηλεκτρονικά καταστήματα και η...
|
|
Χρ. Γεωργακόπουλος: Δικαίωμά σας η αλήθεια για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια
Ανακοίνωση που υπογράφει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. κ. Χ. Γεωργακόπουλος: «Είναι δικαίωμά σας να γνωρίζετε την αλήθεια. Δική...
|
|
Κρίσιμες συνθήκες, αναγνώριση ρόλου Ε.Ε.Α.και προσεκτική συνέχεια των κινήσεων της -συσπειρωμένης- ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
Την διάσταση των εξελίξεων σχετικά με την ένταξη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στις πληττόμενες δραστηριότητες, την αναγνώριση των προσπάθειών του...
|
|
Κορονοϊός: Οι φοροτεχνικοί συνεργάτες του Ε.Ε.Α. απαντούν στις ερωτήσεις σας – 2η Ενημέρωση
Εσείς ρωτάτε, εμείς απαντάμε. Σε μια εκπομπή μιας ώρας οι Φοροτεχνικοί συνεργάτες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Μαννέ Χριστίνα, Χατζηγεωργίου...
|