|
“Εταιρεία των Ασφαλιστών” το μήνυμα της NP Ασφαλιστική
Μέσα από μια τηλεοπτική διαφήμιση (ακολουθεί Video) η NP Ασφαλιστική μεταφέρει αίσθημα βεβαιότητας για όσα προσφέρει ως ασφαλιστική εταιρεία...
|
|
Έρευνα: “Η διαφήμιση μέσα από τα μάτια των καταναλωτών” – Νέα στοιχεία προσδίδουν αξία στην προβολή
Πανελλαδική έρευνα που δίνει πολλά στοιχεία σχετικά με το πώς η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει την διαφήμιση και το πώς...
|
|
Οι καθημερινές -Ατομικές Ευθύνες…μετατρέπονται -εκ των υστέρων- σε Συλλογικές
του Γιάννη Βερμισσώ Το αποτύπωμα από το δυστύχημα στα Τέμπη οδυνηρό. Οι συνέπειες άγνωστες, άσβεστες, αλησμόνητες, στο μέλλον. Ερωτήματα...
|
|
Μετατροπή συμβάσεων μερικής απασχόλησης σε πλήρους και επιδότηση εισφορών – Τι καθορίζει η απόφαση
Ξεκινά το πρόγραμμα επιδότησης ασφαλιστικών εισφορών για μετατροπή συμβάσεων μερικής απασχόλησης σε πλήρους. Δημοσιεύθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση για...
|
|
ΔΩΡΕΑΝ Ψηφιακές Υπογραφές στα μέλη του ΕΕΑ
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, του «ψηφιακού μας αποτυπώματος» που στον σύγχρονο...
|