|
Κύκλος στοχευμένων εκπαιδευτικών σεμιναρίων στους συνεργάτες της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
Κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων πραγματοποιεί η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική στο πλαίσιο της διαρκούς επιμόρφωσης των συνεργατών της προκειμένου να επικαιροποιούν τις...
|
|
ΕΦΚΑ: Σε 14 υπηρεσίες αποκλειστική ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών
Μεγάλα βήματα στην ηλέκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών έχει πραγματοποιήσει ο ΕΦΚΑ καθώς πληθώρα εγγράφων, βεβαιώσεων και διαδικασιών γίνονται εξ αποστάσεως...
|
|
Life Claims Accelerator Ψηφιοποίηση Διαδικασιών για Ταχύτερη Εξυπηρέτηση από την Generali
Ταχύτερηεξυπηρέτηση των Συνεργατών της και των Ασφαλισμένων της διασφαλίζειη Generali, χάρη στην πλήρη ψηφιοποίησητων διαδικασιών, που ξεκινούν από την...
|
|
Στο στόχαστρο της Ε.Ε. τίθενται οι online πρακτικές, που δεν σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών
Τον ενεργό ρόλο και την ταυτόχρονη προστασία των καταναλωτών από τα όσα περιβάλλουν την μετάβαση διαδικασιών, ενεργειών, πρακτικών, συναλλαγών...
|
|
Πρακτικός οδηγός: Οι εργασιακές σχέσεις στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της β’ φάσης της πανδημίας covid-19
Ενημερωμένος έως 16.11.2020 Επιμέλεια: Σουζάνα Κλημεντίδη Νομικός Συνεργάτης ΕΕΑ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εξαγγελίες των...
|