Ξεκινά τους «ψηφιακούς» ασφαλισμένους με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση η Interasco

Με την αναγνώριση της «αναντικατάστατης» όπως είπε ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και την παρότρυνση για ακόμα καλύτερες σχέσεις και δημιουργία πιο συμπαγούς ομάδας ο κ. Κάρολος Σαϊας χαιρέτισε τους παριστάμενους συνεργάτες της Interasco στην ειδική...

Του Γιάννη Βερμισσώ

Με την αναγνώριση της «αναντικατάστατης» όπως είπε ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και την παρότρυνση για ακόμα καλύτερες σχέσεις και δημιουργία πιο συμπαγούς ομάδας ο κ. Κάρολος Σαΐας χαιρέτισε τους παριστάμενους συνεργάτες της Interasco στην ειδική εκδήλωση όπου ανακοινώθηκε η καθολική είσοδος της εταιρείας στην digital εποχή, ενώ η κυρία Ναταλία Γιαννιού απηύθυνε γενικό κάλεσμα προς το δίκτυο να κερδίσει χρόνο και κόστος αξιοποιώντας τα «εργαλεία» που τους δίνει η πλέον digital Interasco. 

Χωρίς αμφιβολία για την αναγκαιότητα εισόδου της εταιρείας στην digital λειτουργία ο κ. Σαΐας αποτύπωσε τη σιγουριά του για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέοντάς την με την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Προέβλεψε ότι θα συρρικνωθεί ο αριθμός των υφιστάμενων 47 ασφαλιστικών εταιρειών και πώς θα διατηρηθούν εταιρείες με αυτάρκεια, κερδοφορία, κανονιστικά συμμορφωμένες. Μίλησε για οικονομικά και ψηφιακά οικοσυστήματα που θα έλθουν να αντικαταστήσουν σημερινές υποδομές , τα οποία δε μπορεί να προβλεφθεί το πότε, πώς και με ποιον τρόπο θα εισέλθουν στην αγορά δημιουργώντας νέες ανάγκες. Τόνισε την εμπιστοσύνη του στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και εξέφρασε την επιθυμία για ακόμη καλύτερες συνεργασίες, πιο ομαδική εργασία και καλύτερα αποτελέσματα ώστε να έχει ο κάθε πελάτης ασφαλισμένος «κάτι παραπάνω από έναν ασφαλιστικό σύμβουλο». Ακόμα τόνισε πώς «αναπροσαρμόζονται οι στόχοι, η εταιρεία προχωρά ψηφιακά με γνώμονα τον πελάτη και ενισχύει την σχέση με τους συνεργάτες».

ΤΑ ΝΕΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

My Interasco». www.interasco.gr και πρόγραμμα «ευχαριστώ»

«Κάνετε ψηφιακούς τους πελάτες σας» και κερδίστε χρόνο και κόστος εργασίας είπε η κυρία Ναταλία Γιαννιού, Δ/ντρια Πωλήσεων & Marketing της εταιρείας, ανακοινώνοντας την εκκίνηση της Interasco σε μια ολοκληρωμένη digital υποδομή η οποία θα βελτιώνεται-αναβαθμίσεται συνεχώς. «Εγκαταστήστε την εφαρμογή στα κινητά σας, στις ηλεκτρονικές συσκευές που χρησιμοποιείτε για το ίντερνετ» είπε στους παριστάμενους συνεργάτες τονίζοντας ότι θα μπορούν να παρακολουθούν όλο το φάσμα των εργασιών τους εύκολα και άμεσα. «Δίνουμε όπλα για να προχωρήσετε στην καθημερινότητά σας, έχουμε αναβαθμισμένο site για συνεργάτες και πελάτες, λειτουργεί σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα, έχετε όλο το γραφείο και την σχέση σας με την εταιρεία στο κινητό» είπε η κυρία Γιαννιού. Ακολούθως έδωσε τον λόγο στην κυρία Εύη Σκορδή η οποία παρουσίασε το πρόγραμμα «ευχαριστώ» που αφορά την επιβράβευση των πελατών της εταιρείας μέσα από ένα σύστημα «πόντων» το οποίο παροτρύνει του ασφαλισμένους στην εταιρεία να διευρύνουν τη σχέση τους με αυτή.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ DIGITAL

Με το «My Interasco»", δημιουργείται  ψηφιακή σχέσης με τους συνεργάτες οι οποίοι μπορούν να παρακολουθούν από όπου κι αν βρίσκονται με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile), όλες τις υποθέσεις τους, όλες τις εκκρεμότητές, και έχοντας ανά πάσα στιγμή με ακρίβεια και σαφήνεια την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εικόνα της συνεργασίας του με την Interasco. Παράλληλα, με το «My Interasco» έχει μια  νέα ψηφιακή υπηρεσία ο πελάτης. Ο ψηφιακός ασφαλισμένος θα μπορεί να βρίσκει συγκεντρωμένα άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με την Interasco, θα μπορεί να τα εκτυπώνει και να τα αποθηκεύει στον υπολογιστή του, θα βλέπει τις αποζημιώσεις που ενδεχομένως έχει λάβει από την Interasco. Επιπλέον, ο ασφαλισμένος θα μπορεί να προβαίνει σε ηλεκτρονική εξόφληση των συμβολαίων του, με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. Τέλος, ο πελάτης θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επεξεργάζεται τα προσωπικά του στοιχεία.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics