ΑΧΑ: Δημιουργεί την δική της εταιρική-συνεργατική-ασφαλιστική συνείδηση

Του Γιάννη Βερμισσώ Με σαφή προσανατολισμό τον άνθρωπο και την ασφάλισή του η ΑΧΑ Ασφαλιστική με ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο που «καλλιεργεί» παγκοσμίως , έδωσε στο δίκτυο πρακτόρων και μεσιτών ένα νέο ξεκάθαρο μήνυμα για την «εξυπηρέτηση του πελάτη».

Του Γιάννη Βερμισσώ

Με σαφή προσανατολισμό τον άνθρωπο και την ασφάλισή του η ΑΧΑ Ασφαλιστική με ένα δικό της ιδιαίτερο τρόπο που «καλλιεργεί» παγκοσμίως , έδωσε στο δίκτυο πρακτόρων και μεσιτών ένα νέο ξεκάθαρο μήνυμα για την «εξυπηρέτηση του πελάτη».

Στην εκδήλωση που έγινε χθες με προσκεκλημένους τους συνεργάτες μεσίτες και πράκτορες ο κ. Ερρίκος  Μοάτσος επαναδιατύπωσε τις βασικές αρχές, την φιλοσοφία, και  τον προσανατολισμό της εταιρείας ο οποίος θέτει στην κορυφή τον άνθρωπο-πελάτη-ασφαλισμένο και την εξυπηρέτησή του. 

Ξεκαθάρισε ότι για την ΑΧΑ δεν αποτελεί μια απλή διεκπεραιωτική  διαδικασία η αντιμετώπιση μια ζημιάς αλλά την αφορμή για να εξευρεθούν λύσεις και να δοθούν φιλικές λύσεις προς τους ανθρώπους.  Στο πλαίσιο αυτό προβλήθηκαν video με περιεχόμενο που αναδείκνυε πώς ακόμα και οι όποιες ζημιές συμβούν μπορούν να αποτελέσουν την αρχή για να δουν οι εταιρείες και εν συνεχεία οι πελάτες τους την ασφάλιση  σε συνδυασμό με την ζωή και την εξέλιξη.

Ειδικότερα ο κ. Μοάτσος τόνισε ότι «βλέπουμε πρώτα τον Άνθρωπο και μετά τον Πελάτη» και αναφέρθηκε σε περιστατικά παρουσίας της εταιρείας:   «Στις πλημμύρες στη Μάνδρα ορίσαμε την αυτόματη προκαταβολή», ενώ συνέχισε, πώς η ΑΧΑ καθιέρωσε την ‘εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη  για τις ζημιές αυτοκινήτου, θα εφαρμόσει το ίδιο σύστημα και  για τις ασφαλίσεις περιουσίας ενώ κάνει πράξη τις  επισκευές με εγγύηση  και την άμεση αποζημίωση.   Καινοτομία αποτελεί και η παροχή της εταιρείας στον κλάδο περιουσίας καθώς η ΑΧΑ προσφέρει ειδικό  σύστημα παρακολούθησης για την καταγραφή ζημιών ή διαρρήξεων στα σπίτια  όταν απουσιάζουν οι ιδιοκτήτες. 

Επίσης ανάμεσα σε αυτά που επαναδιατυπώθηκαν καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και επιτεύγματα της εταιρείας είναι η ισχυρή παρουσία στον τομέα της Υγείας όπου η ΑΧΑ  καθιερώνει συστήματα και παροχές , ο κλάδος αυτοκινήτου όπου  μέσω της διαδικασίας AXA Driving Academy  διαμορφώνεται καλύτερο ασφάλιστρο σε όσους την παρακολουθήσουν  και επίσης  προχωρά και το πρόγραμμα AXA Drive 2.

Σημαντικό στοιχείο για την συνέχεια  όπως ανακοινώθηκε είναι η ενεργοποίηση ειδικής εφαρμογής στην πλατφόρμα  «my AXA»  μέσω της οποίας οι πελάτες θα μπορούν να αξιολογούν ηλεκτρονικά την εταιρεία.

Ακόμα η ΑΧΑ με στόχο την ενθάρρυνση  της  επιχειρηματικότητας και ειδικά της νεανικής επιχειρηματικότητας, δημιουργεί τμήμα δωρεάν συμβουλών για τις μικρές επιχειρήσεις. 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics