Διεκδικώντας τον πελάτη: Ένας πόλεμος χωρίς κανόνες!

Σε πεδίο μάχης εξελίσσεται η αγορά μας… πολλά τα μέτωπα όπου μαίνεται ο σκληρός ανταγωνισμός για τον προσεταιρισμό του πολυπόθητου και δυσεύρετου πελάτη.

Οι τράπεζες προσπαθούν να πάρουν τους πελάτες απ’ τις ασφαλιστικές εταιρείες, ασκώντας πιέσεις, εκμεταλλευόμενες δάνεια και άλλες συναλλαγές των καταναλωτών, που τους δίνουν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες προσπαθούν να πάρουν τους πελάτες από τους διαμεσολαβούντες είτε μέσω των direct δικτύων ιντερνετικών πωλήσεων που αναπτύσσουν είτε προσεγγίζοντάς τους τηλεφωνικά και προσφέροντας δώρα και εκπτώσεις.

Συνεργεία και ΚΤΕΟ προσπαθούν να πουλήσουν ασφάλειες στους πελάτες τους, προσφέροντας δωρεάν κάρτες καυσαερίων, δωρεάν έλεγχο και άλλα δελεαστικά και πλήρως αντιδεοντολογικά!

Διάφοροι επιτήδειοι εκδίδουν «κάρτες υγείας» έναντι χαμηλού αντιτίμου, προσπαθώντας να τις πουλήσουν ως «φθηνό» υποκατάστατο των «ακριβών» ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας και να προσεταιριστούν τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών.

Ασφαλιστικές (κυρίως πολυεθνικές ή ΕΠΥ) προσπαθούν να πάρουν πελάτες από άλλες ασφαλιστικές (κυρίως ελληνικές), ρίχνοντας συνεχώς τις τιμές των ασφαλίστρων τόσο στο αυτοκίνητο όσο και σε άλλους κλάδους.

Τέλος, τραπεζικές ασφαλιστικές προσπαθούν να πάρουν πελάτες από μη τραπεζικές ασφαλιστικές. Σ’ αυτή την κατηγορία εμπίπτουν κυρίως οι μεγάλοι επιχειρηματικοί πελάτες, οι οποίοι έχουν συνάψει κάποιο δάνειο με την τράπεζα και η θυγατρική ή συνεργαζόμενη ασφαλιστική της τράπεζας το χρησιμοποιεί ως μέσο πίεσης για να τον «διεκδικήσει» από την προϋπάρχουσα ασφαλιστική του εταιρεία. Σκεφτείτε τι έχει να γίνει όταν οι τράπεζες θα ξαναρχίσουν να δίνουν δάνεια!

Κοινώς… ένα τρελό γαϊτανάκι, με τον πελάτη στη μέση να βομβαρδίζεται από προτάσεις, προσφορές, εκπτώσεις, πιέσεις, δώρα, τις ασφαλιστικές εταιρείες, τους διαμεσολαβούντες, τις τράπεζες και πολλούς πολλούς άλλους να σφάζονται στην ποδιά του… Και το ασφαλιστικό προϊόν να ευτελίζεται και να περνάει σε δεύτερη μοίρα… Ίσως δεν είναι πολύ μακριά η μέρα που θα μας πλησιάζουν και στους σταθμούς του Μετρό νέα παιδιά να μας πουλάνε ασφαλιστικά προϊόντα, όπως γίνεται σήμερα με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, που ξεφυτρώνουν μπροστά σου από παντού με προσφορές, με δωράκια, με μηνύματα, με τηλεφωνήματα… Οψόμεθα…

 

Π.Μ.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics