Digital Marketing Course από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

Digital Marketing Course

10 – 15 Ιουλίου 2017

(17:30 – 21:00)

To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 24 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

Απευθύνεται:

•Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίαςγια την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη στο κλάδο τους.

•Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεωνπου επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).

•Σε ελεύθερους επαγγελματίεςγια την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.

•Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών- ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.

•Σε νέους επιχειρηματίεςπου αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:

Day 1: 10.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Digital Marketing & branding

*Digital Strategy & Planning

*Digital Content

Day 2: 11.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Target Audience

*Consumer Buying Decisions (Digital Channels)

*Search & Analyze Competitors

*Digital Selling Skills    

Day 3: 12.07.207 (17:00 – 21:00)

*Internet Basics

*Web Services

*Collaboration tools for small businesses

*Geomarketing

Day 4: 13.07.2017 (17:00 – 21:00)

*SEM

*SEO

*Web Analytics

Day 5: 14.07.2017 (17:00 – 21:00)

*Risk Management in Social Media

*Social Media Marketing for:

(Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)

Day 6: 15.07.2017 (10:00 – 14:00)

*Social Media dashboards

* Enterprise Social Networking

*Digital Project (Case Study)

 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:

•Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της

•Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing

•Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

•Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων •Θαεφαρμόζουντεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)

Κόστος προγράμματος: 70€

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 10 -15.07.2017

 

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5294203 και 210-5294288

ή στο e-mail: [email protected]

Η κατάθεση των χρημάτων για τη διασφάλιση και κράτηση της θέσης σας, θα πρέπει να γίνει στο λογαριασμό του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών-(ΕΛΚΕ) στην:

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος: ΙΒΑΝ GR4901100400000004054212339

Μετά να αποστείλετε με e-mail ([email protected]) το απόκομμα της κατάθεσης σας (γράφοντας και το τηλέφωνό σας).

Εισηγητές :

Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD.

Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδης

Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.

Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος:

Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics