- 15/03/2016
Ε.Ι.Α.Σ – insurancewebinars.gr: Διαδικτυακό σεμινάριο για εξεύρεση & προσέγγιση υποψήφιων πελατών μέσω DIGITAL MARKETING
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Χανός Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το Ε.Ι.Α.Σ
-
Τι σημαίνει Digital Marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
-
Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
-
SEO, πως μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
-
Social Media και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
-
Εργαλεία του Facebook και του Linkedin. Μέτρηση της απόδοσης των social media.
-
Η χρήση των hashtag.
-
Ποιοι είναι οι millennials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
-
Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα social media;
-
Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
-
Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή
Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής.
Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία.
Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.