Εκκαθάριση Ασπίς Πρόνοια: 4 χαμένα χρόνια

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή, στις 4 Οκτωβρίου, η υποβολή αναγγελίας απαίτησης αποζημίωσης των ασφαλισμένων της Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value, και συγκεκριμένα όσων είχαν ασφαλιστική περίπτωση.

Άγνωστο παραμένει μέχρι στιγμής πόσοι προσήλθαν στα γραφεία των εταιρειών, είναι όμως μάλλον βέβαιο ότι στα 4 περίπου χρόνια που μεσολάβησαν απ’ το κλείσιμο της Ασπίς Πρόνοια η Πολιτεία έδειξε το χειρότερο εαυτό της απέναντι στους ασφαλισμένους της εταιρείας, με άδικη, αδιαφανή και αναποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων τους.

Το ίδιο αναποτελεσματικές ήταν και κάποιες άλλες πτυχές της «τακτοποίησης» ανοιχτών θεμάτων της εταιρείας, όπως αποδεικνύεται τώρα με τον πιο οφθαλμοφανή τρόπο. Ένα παράδειγμα μας δίνει η γνωστή συμβουλευτική-ελεγκτική εταιρεία KPMG, που ως γνωστόν έχει αναλάβει την αποτίμηση του χαρτοφυλακίου της Ασπίς Πρόνοια. Η KPMG, λοιπόν, καλεί το τελευταίο διάστημα πράκτορες και μεσίτες να κλείσουν τα ανοίγματά τους προς την εταιρεία. Από τις πληρωμές που ήδη έχουν καταβληθεί εκτιμάται ότι το τελικό σύνολο αυτής της κατηγορίας θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.

Δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί πιο πριν αυτό το ποσό; Φυσικά και μπορούσε, όπως μπορούσαν να γίνουν και άλλα πράγματα. Και η KPMG ή οποιαδήποτε αντίστοιχη εταιρεία με την ίδια σύμβαση ποσοστού επί των εισπράξεων, θα μπορούσε να έχει προσληφθεί νωρίτερα και κάποιοι άνθρωποι, από τους δεκάδες χιλιάδες των ανασφάλιστων ταλαιπωρημένων, να βρουν μια κάποια ανακούφιση.

Φυσικά, πρόκειται μόνο για ένα παράδειγμα. Όμως, η ίδια λογική ήταν που κυριάρχησε σε όλες τις επιλογές που ακολουθήθηκαν, με αποτέλεσμα να χαθούν 4 χρόνια…

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics