ΕΡΕΥΝΑ: Εκτόξευση on line αγορών και πληρωμών

Όλοι οι Έλληνες 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες internet, και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Ενώ, συγκρίνοντας την «προ & μετά Covid» εποχή παρατηρείται κυριολεκτικά εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online, στους διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, και σχεδόν διπλασιασμός της δαπάνης σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online

Αυτά αναδείχθηκαν μεταξύ άλλων στο 10ο E-business & Digital Marketing World Conference 2021 το οποίο διοργανώθηκε από την Smart Press στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου διαδικτυακά, όπου η κυρία Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών και των μεγάλων «παικτών» του λιανεμπορίου στο e-commerce.
Μέσα από τα τελευταία στοιχεία των Focus on Tech Life Web και Focus Bari | YouGov BrandIndex, που έδειξαν επίσης ότι:
  • Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.
  • Όσον αφορά στους «αμιγώς digital retailers» σε σύγκριση με τους «omnichannel big players», παρατηρούμε από στοιχεία της BrandIndex από 11/9/20 έως 23/9/21 ότι οι πρώτοι κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε θετικό buzz και σε consideration επόμενης αγοράς, έχοντας μπει ενεργά στο top of mind των καταναλωτών, ενώ…
  • Οι «omnichannel» μεγάλοι του λιανεμπορίου διατηρούν σχετικό προβάδισμα ως προς την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των προϊόντων τους.
Δείτε όλη την παρουσίαση εδώ
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics