ΕΡΕΥΝΑ: Τρεις στους Πέντε GEN Z-ERS είναι στο ΤΙΚ-ΤΟΚ!

Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life που διεξάγεΙ ΑΠΌ ΤΟ 1995 η Focus Bari όλοι οι Έλληνες (96%) ηλικίας 13-74 χρόνων είναι χρήστες internet, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν κατά M.O2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online

Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, που στη νεαρή ηλικία φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος).Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.

Επίσης ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο ecommerce, ενώ τελικά πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ!

Δείτε τη νέα έκδοση της Focus On Tech Life Tips εδώ
See the whole new issue of Focus on Tech Life Tips here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics