ERGO: Αύξηση μεριδίου αγοράς και κερδοφορίας το 2012

Η επίτευξη των πρωτευόντων στόχων της διοίκησης, δηλαδή της διατήρησης σημαντικής κερδοφορίας καθώς και της αύξησης του μεριδίου στην ασφαλιστική αγορά των Γενικών Ασφαλίσεων, γνωστοποιήθηκε από το Τμήμα Marketing του Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO

Η επίτευξη των πρωτευόντων στόχων της διοίκησης, δηλαδή της διατήρησης σημαντικής κερδοφορίας καθώς και της αύξησης του μεριδίου στην ασφαλιστική αγορά των Γενικών Ασφαλίσεων, γνωστοποιήθηκε από το Τμήμα Marketing του Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO Ασφαλιστικής με Δελτίο Τύπου για τις επιδόσεις και τα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας κατά το 2012.

Τα επίπεδα στα οποία κινήθηκαν τα βασικά οικονομικά μεγέθη χαρακτηρίζονται ικανοποιητικά, με τον κύκλο εργασιών να καταγράφει μεν μικρή μείωση σε σχέση με το 2011 αλλά και με την εντυπωσιακή αναρρίχηση της εταιρίας, στην 4η(από την 6η θέση), σε παραγωγή ασφαλίστρων.

Η εφαρμογή συνετούς πολιτικής underwriting επέδρασε καταλυτικά μειώνοντας τα συνολικά έξοδα και αυξάνοντας την κερδοφορία, ο δείκτης αποθεματοποίησης στον κλάδο αυτοκινήτων ανήλθε σε 196,62% από 172,41% το 2011,τα κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 14,20 εκ., έναντι 8,92 εκ, τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν στα 66,57 εκ. από 70,64 εκ. ενώ το σύνολο των ασφαλιστικών προβλέψεων ανέβηκε στα 267,87 εκ. από 253,21 την προηγούμενη χρονιά.

Σε σχόλιο για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας και την συνέχιση της επιτυχημένης χρονιάς ο CEO της ERGO Ελλάδος κύριος Θεόδωρος Κοκκάλας, δήλωσε: “Το2012 ήταν πράγματι μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και την ασφαλιστική αγορά, όμως για την ERGO ήταν ακόμη μια χρονιά κερδοφορίας και προόδου σε πολλούς καίριους τομείς. Η στρατηγική που ακολουθούμε πιστά τα τελευταία χρόνια, μας οδήγησε σε μια περίοπτη θέση στον χώρο μας και σίγουρα σε μια προνομιούχο θέση στη συνείδηση τόσο του καταναλωτικού κοινού όσο και των επαγγελματιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που μας εμπιστεύονται και επιλέγουν να συνεργάζονται μαζί μας σταθερά όλα αυτά τα χρόνια”.

Αναφορικά με τις δράσεις και τη στρατηγική της ERGO στην Ελλάδα για τη χρονιά που ήδη τρέχει, είπε: “ Γνωρίζουμε ότι κι αυτή η χρονιά θα είναι σίγουρα μια χρονιά-πρόκληση για την επάρκεια και τις ικανότητές μας, αφού θα χρειαστούμε ακόμη καλύτερα αντανακλαστικά, σωστή εκτίμηση των δεδομένων όπως αυτά διαμορφώνονται σε μια μεταβαλλόμενη αγορά, πολλή και σκληρή δουλειά και σίγουρα πολύ μεγαλύτερη επιμονή στο να προωθήσουμε χρήσιμες και οικονομικές λύσεις σε ανθρώπους που χρειάζονται τις υπηρεσίες μας. Οι κύριες λοιπόν και διαρκείς προτεραιότητές μας παραμένουν αυστηρά η εδραίωση της πελατοκεντρικής μας κουλτούρας σε όλες μας τις δράσεις, η σταθερή κερδοφόρα ανάπτυξη και η έμπρακτη βελτίωση της υποστήριξης του καθημερινού έργου των Συνεργατών μας”.

Διαβάστε εδώ το πλήρες κείμενο του δελτίου τύπου.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics