Eurolife: Αλλάζει και αποκαλύπτει τα νέα της σχέδια

Επίσης ο κ. Σαρρηγεωργίου εστίασε προς τους συνεργάτες περνώντας σαφές μήνυμα ότι γίνονται επενδύσεις που σχετίζονται άμεσα με την τεχνολογία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό καθώς και την καινοτομία και την παροχή νέων λύσεων & ασφαλιστικών προτάσεων.

Του Γιάννη Βερμισσώ

Σχέδια, δράσεις, ενέργειες, νέα προϊόντα, συνεργασίες, καινοτομίες, και σειρά πολλών άλλων στοιχείων, που ακροθιγώς ανακοινώθηκαν και στο Συνέδριο της εταιρείας αποδεικνύουν τη μεγάλη αλλαγή, τον μετασχηματισμό που επέρχεται στην Eurolife σηματοδοτώντας τον τρόπο ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά.

Μετά από την προ καιρού παρουσίαση των τεχνολογικών επιτευγμάτων-στόχων- και την επίσης πρόσφατη ανακοίνωση της στοχευμένης συνεργασίας με την Eurobank, ήλθε το Συνέδριο της Eurolife  με θέμα «Ενώνοντας τα Σημεία», να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την «εικόνα» μετασχηματισμού της εταιρείας με την επίσης ξεκάθαρη επιδίωξη της πρωτιάς.

Πρόκειται για ένα άνοιγμα που ολοένα και πιο συχνά οι επιτελείς της εταιρείας αποκαλύπτουν με άμεσο ή έμμεσο τρόπο στη δημοσιότητα και το ευρύ δίκτυο συνεργατών τους.

 Έτσι, ερμηνεύεται, ότι η  Eurolife λαμβάνει θέση, δημιουργεί υποδομές και επιδιώκει να λάβει ακόμη πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά και στις εξελίξεις που θα συντελεστούν στην οικονομία και τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης. Η πρόθεσή της να πάρει μεγαλύτερα μερίδια, να κινηθεί  στοχευμένα, να διαφοροποιηθεί του ανταγωνισμού είναι φανερή. Εξίσου εμφανής είναι και η προσπάθεια να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό, να ξεπεράσει τους παλιούς και ηγετικά τοποθετημένους ανταγωνιστές και να τοποθετηθεί διαφορετικά στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης. Ισχυρή παράμετρος σε όλο αυτό το σχέδιο ανάπτυξης-εξέλιξης της εταιρείας η ισχυρή σχέση και η εμπιστοσύνη της Fairfax και η κοινή τους πορεία. Όπως αποτυπώθηκε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα  σύμβουλο της Eurolife  ERB κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου η εξέλιξη των νομικών προσώπων που συναρτώνται με την Eurolife γίνεται επί των ίδιων αξιών, των ίδιων αρχών, την ίδια βεβαιότητα και επαγγελματισμό.

Επίσης ο κ. Σαρρηγεωργίου εστίασε προς τους συνεργάτες περνώντας σαφές μήνυμα ότι γίνονται επενδύσεις που σχετίζονται άμεσα με την τεχνολογία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό καθώς και την καινοτομία και την παροχή νέων λύσεων και ασφαλιστικών προτάσεων επικαιροποιημένων που στηρίζονται και στην τεχνολογία και διευκολύνουν τον πελάτη. Ακόμα έδωσε σημασία στον επαγγελματισμό, και την ανάγκη εισόδου νέου δυναμικού που θα ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

Ηδη η Eurolife έχει διασφαλίσει τα απαραίτητα μεγέθη για να συνεχίσει ακόμη υψηλότερα και να επιχειρήσει το άλμα που εμφανώς επιδιώκει. Έχει Ίδια κεφάλαια ως Group –IFRS 651 εκατ. ευρώ, 540.000 πελάτες (Ελλάδα και Ρουμανία) έχει καταβάλλει ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών και πληρωμές εγγυημένων κεφαλαίων και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής σε Ελλάδα και Ρουμανία) 252 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, η καθαρή θέση της εταιρείας που φτάνει τα 650 εκατ. ευρώ, στα 500 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ασφάλιστρα, στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα αποθεματικά, στα 80 εκατομμύρια τα κέρδη, στα 25 εκατομμύρια ευρώ οι προμήθειες.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics