Η ΑΧΑ καλύπτει άμεσα τους πλημμυροπαθείς πελάτες της

Η ΑΧΑ, χτίζοντας καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και αποδεικνύοντας έμπρακτα τις δεσμεύσεις της, λειτούργησε ταχύτατα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες της Παρασκευής 24 Οκτωβρίου.

Ο κ. Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑΗ ΑΧΑ, χτίζοντας καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και αποδεικνύοντας έμπρακτα τις δεσμεύσεις της, λειτούργησε ταχύτατα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες της Παρασκευής 24 Οκτωβρίου. Όλες οι ζημιές των πελατών της εταιρείας ελέγχθηκαν άμεσα από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της.

Από το σύνολο των ζημιών, το 25% αποζημιώθηκε εντός 9 εργάσιμων ημερών (έως τις 6 Νοεμβρίου), ενώ για τις υπόλοιπες εκκρεμεί η υποβολή σχετικών παραστατικών από πλευράς πελατών. Σύμφωνα με την πολιτική της η ΑΧΑ αποζημιώνει εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση του φακέλου ζημιάς. 

Ο κ. Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, δήλωσε «Στρατηγικά η ΑΧΑ έχει επιλέξει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες της κοινωνίας, γεγονός που μας ανέδειξε για 6η συνεχή χρονιά την 1η Ασφαλιστική Επωνυμία στον κόσμο. Στόχος μας είναι να προστατεύουμε την περιουσία των πολιτών άμεσα και αποτελεσματικά, βοηθώντας τους να ξεπεράσουν οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει».

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics