H αξιέπαινη προσαρμογή της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στις εξελίξεις

Ο δεύτερος περιορισμός διαρκείας μάς βρίσκει λιγότερο πειθαρχημένους και περισσότερο προβληματισμένους.
Οι πιέσεις όσον αφορά και στον κλάδο μας αυξάνονται και τα αποτελέσματα στο κλείσιμο της χρονιάς διαφαίνονται μειωμένα, καθώς πέραν της έλλειψης ενδιαφέροντος
για νέες εργασίες, οι εκπτωτικές πολιτικές των Εταιρειών κυριάρχησαν στο πλαίσιο του σκληρού ανταγωνισμού.

Η παρουσία της Ασφαλιστικής Αγοράς εν μέσω πανδημίας, περιορίστηκε σε υλικές προσφορές που ναι μεν ήταν ουσιαστικές, σημαντικές και ωφέλιμες, αλλά όμως πέρασαν ήδη και ξεχάστηκαν μέσα στο συνεχιζόμενο και επαναλαμβανόμενο σκηνικό κρουσμάτων, διασωληνωμένων και θυμάτων συμπολιτών μας.

Αποτελεί δυσάρεστη πραγματικότητα ότι ακόμη και σε αυτή την πρωτοφανή συγκυρία του COVID, που επιβαρύνθηκε και από ακραία φαινόμενα, καταστροφικές πλημμύρες στη Εύβοια, στην Καρδίτσα, στην Κρήτη, σεισμός στη Σάμο, η αγορά μας θεσμικά παρέμεινε στην μόνιμη ενοχική σιωπή της, φοβούμενη κάθε φορά να εκφράσει με σωστό τρόπο την ύπαρξή της και να προβάλει το αυτονόητο της κάλυψης ασφαλιστικά, όλων αυτών των κινδύνων.

Κάθε στιγμή είναι κατάλληλη για να αποδείξει στην κοινωνία ότι το αγαθό της ασφάλισης είναι πάνω από την όποια αμφισβήτηση.
Και καμμία στιγμή δεν θα είναι η κατάλληλη, αν δεν υπερβεί τις ενοχικές αναστολές και αμφιβολίες. Μια ενημερωτική καμπάνια που θα απευθύνεται στην κοινωνία και θα δείχνει με πόσο εύκολο και οικονομικό τρόπο μπορεί να καλύψει κάθε κίνδυνο είναι αναγκαία.

Δεν έγινε στη Μάντρα δεν έγινε στο Μάτι δενέγινε και τώρα.
Αντίθετα ο Κλάδος της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, ξεχωρίζοντας και εκπλήσσοντας όλους, κατάφερε να δράσει γρήγορα.
Αξιοποίησε τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας, εκμεταλλεύτηκε τις δυνατότητες της τεχνολογίας και στάθηκε δίπλα στους ασφαλισμένους του, μειώνοντας με την παρουσία του το συναίσθημα ανασφάλειας και δίνοντας λύσεις και ελπίδα σε κάθε επαφή.

Ήδη και μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήσαμε στα Μέλη μας, διαπιστώσαμε με ικανοποίηση, ότι στις συνθήκες που άλλαξαν με ταχύ ρυθμό και επέβαλαν νέους τρόπους επικοινωνίας,
προσαρμοστήκαμε όλοι στους νέους κανόνες, αποδεχόμενοι την ανάγκη χρήσης αυτοματοποιημένων διαδικασιών.
Αντέξαμε, έχοντας προτεραιότητα την άμεση επαφή και στήριξη του πολίτη -καταναλωτή, προτάσσοντας ευελιξία, κατανόηση, ειδική κατάρτιση και σύγχρονο επαγγελματισμό.

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics