Η Eurolife γίνεται εταιρεία τεχνολογίας που ασχολείται με τις ασφάλειες

Η ιδιωτική ασφάλιση βρίσκεται σήμερα σε καλύτερη θέση από το παρελθόν, είναι αναγνωρίσιμη και αποδεκτή, ενώ και οι πολίτες αναζητούν ασφαλιστικές επιλογές τις οποίες οι εταιρείες μπορούν και πρέπει να τις προσφέρουν, αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων..

Του Γιάννη Βερμισσώ

Η ιδιωτική ασφάλιση βρίσκεται σήμερα σε καλύτερη θέση από το παρελθόν, είναι αναγνωρίσιμη  και  αποδεκτή,  ενώ και οι πολίτες αναζητούν ασφαλιστικές επιλογές τις οποίες οι εταιρείες μπορούν και πρέπει να τις προσφέρουν, αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. 

Όπως επισημαίνει στο insurance-eea αποτελεί στοιχείο προβληματισμού για την κάθε εταιρεία το πώς προετοιμάζεται  να διαχειριστεί την μελλοντική της παρουσία στην αγορά καθώς το μέλλον του κλάδου διαγράφεται θετικό. Εκτιμά ότι οι εταιρείες θα κληθούν να καλύψουν τις διογκούμενες ανάγκες των πολιτών οι οποίοι κατανοούν καθημερινά την σημασία και τον ρόλο τη ιδιωτικής ασφάλισης σε τομείς όπως η Υγεία, η Σύνταξη, η προστασία περιουσίας, ευθύνης επαγγέλματος και πολλές άλλες.

Στο πλαίσιο αυτό μιλώντας για την Eurolife μας αναφέρει  ότι προετοιμάζεται , κινείται σε πολλά επίπεδα τα οποία έχουν μια ενιαία βάση που είναι η τεχνολογία.  «Είναι για εμάς το κυρίαρχο θέμα και εκεί βρίσκεται το μέλλον –και- του ασφαλιστικού κλάδου» τονίζει  ο κ. Σαρρηγεωργίου.

Η τεχνολογία κατά την άποψή του θα αναδείξει και θα στηρίξει όλες τις ασφαλιστικές εργασίες. Έτσι, και επιδίωξη της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει και να ενσωματώσει  την τεχνολογία στις εργασίες της, με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει αντιληπτή η χρήση της από τους συνεργάτες και τους πελάτες. Να αξιοποιηθεί και να έχει σημασία για τον «άνθρωπο». 

 Στο θέμα αυτό αποδίδει τόσο μεγάλη σημασία  ώστε αναφέρει εμφατικά πώς στόχος είναι να «γίνουμε μια εταιρεία τεχνολογίας που ασχολείται με τις ασφάλειες». 

Στην εξειδίκευση της προσέγγισής του τονίζει ότι η Eurolife μεθοδεύει την ανάπτυξη  της τεχνολογίας  εκτός από την  παροχή εργαλείων στους συνεργάτες και  σε όλη την δραστηριότητά της που αφορά κυρίως τον τρόπο επαφής με τον πολίτη-πελάτη.

«Ο κόσμος ζητά ασφαλιστικές προτάσεις και εμείς πρέπει να τις προσφέρουμε με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά για να μπορέσει να επιλέξει και να δώσει λύση σε θέματα που τον απασχολούν» αναφέρει ο κ. Σαρρηγεωργίου.

Γενικότερα επισημαίνει ότι η αγορά έχει ανάγκη από σύγχρονες ασφαλιστικές προτάσεις τις οποίες οι εταιρείες οφείλουν να τις εντοπίσουν να τις «πακετάρουν» και να τις προωθήσουν στον κοινό.

Η Eurolife όπως προέκυψε από την συζήτηση που είχαμε  σαφώς και έχει εστιάσει στις κατευθύνσεις αυτές και δημιουργεί ομάδες με ισχυρά στελέχη που εργάζονται συστηματικά για την δημιουργία νέων ιδεών, νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων που θα έχουν εμφανείς διαφορές από το παρελθόν.

Απώτερη επιδίωξη –προσδοκία-  είναι να συμβάλλουν στην εξέλιξη της  Eurolife με μια διαφορετική εταιρεία που πολύ σύντομα θα διεκδικήσει νέα θέση στην αγορά και σε όλο το εύρος των ασφαλιστικών προγραμμάτων.

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics