Η υψηλή δυνατότητα της Ιnteramerican να λειτουργεί απρόσκοπτα σε οποιεσδήποτε συνθήκες

Με σταθερά βήματα η Interamerican στην περίοδο αυτή της πανδημίας, από την έναρξή της έως και σήμερα, ανταποκρίνεται με απόλυτη επάρκεια σε ότι χρειάζονται συνεργάτες και ασφαλισμένοι. Οι υψηλές τεχνολογικές υποδομές, το στελεχιακό δυναμικό, ο σχεδιασμός αντιμετώπισης έκτακτων συνθηκών και άλλοι παράμετροι, έχουν συντελέσει σε ένα θετικό αποτέλεσμα που αποτελεί εφαλτήριο για ακόμη υψηλότερες επιδόσεις. Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Mαrketing της εταιρείας κ. Τάσος Ηλιακόπουλος περιγράφει την αποτελεσματική κίνηση της εταιρείας στο πλαίσιο του covid19. Όπως αναφέρει:

Στρατηγική και βασικές ενέργειες

«Η στρατηγική επικοινωνίας και εξυπηρέτησης που αναπτύξαμε στην INTERAMERICAN με την εμφάνιση της πανδημίας εκτείνεται σε τρεις άξονες και αφορά τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους ασφαλιστικούς συμβούλους μας. Ο πρώτος άξονας έδινε έμφαση στην ασφάλεια και την υγεία όλων. Η φράση που θα μπορούσε να απεικονίσει αυτόν τον πυλώνα είναι «staysafe». Ο πυλώνας περιελάμβανε υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου εργασίας και επικοινωνίας εξ αποστάσεως για όλους, ώστε να μειώσουμε στο ελάχιστο την πιθανότητα έκθεσης στον ιό και παράλληλα, δημιουργία ενός αναλυτικού και αξιόπιστου περιεχομένου το οποίο θα εκπαίδευε και θα βοηθούσε το κοινό μας να υιοθετήσει εξ αρχής τις σωστές καθημερινές συνήθειες, ώστε να αποτραπεί η ύπαρξη κρουσμάτων μέσα στη δική μας ευρύτερη κοινότητα.

Ο δεύτερος πυλώνας αφορούσε την διασφάλιση και απρόσκοπτη συνέχιση της εμπορικής λειτουργίας μας. Αντίστοιχα, η φράση «stayproductive» αντικατοπτρίζει την δεύτερη αυτή ενότητα. Νέες υπηρεσίες δημιουργήθηκαν, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα ανανέωσης ενός συμβολαίου και η πληρωμή του σχετικού ασφαλίστρου μέσω τηλεφώνου. Επικοινωνήσαμε έντονα τις ψηφιακές υπηρεσίες μας μέσω της πλατφόρμας “myInteramerican”, ώστε οι πελάτες μας εκ του ασφαλούς και από το σπίτι τους να μπορούν να διεκπεραιώνουν κάθε θέμα τους με την εταιρεία. Τον Μάιο λανσάραμε την εφαρμογή Medi-ON, προσφέροντας την υπηρεσία “αυτό-διάγνωσης» για τους πελάτες μας στην Υγεία, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και άμεση δυνατότητα επικοινωνίας με γιατρούς του Δικτύου μας.

Τέλος, ο τρίτος πυλώνας αφορούσε στην υποστήριξη όλων στο σπίτι, ώστε να ζουν καλύτερα και πιο δημιουργικά στην εποχή της καραντίνας, υιοθετώντας νέες πρακτικές, στάσεις ζωής, κ.λπ.

Πρακτικές σε πωλήσεις – εξυπηρέτηση πελατών

Στον εμπορικό τομέα, η διαχείριση υποστηρίχθηκε από τον ψηφιακό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN, που φέρνει την εταιρεία σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την εξ αποστάσεως λειτουργία της. Οι πελάτες, παλαιοί αλλά και νέοι σε διαδικασία ασφάλισης, εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή εξυπηρέτησης. Μοχλός είναι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, που λειτουργούν μέσα από ένα πλήρως αναπτυγμένο ψηφιακό γραφείο, την πλατφόρμα “askme”.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν μηχανισμό σε ψηφιακό περιβάλλον για την εργασία της διαμεσολάβησης σε οκτώ σημεία συνεχούς επικοινωνίας και υποστήριξης των εργασιών των συνεργατών της, με σταθερή εστίαση στον πελάτη σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών και της ενημέρωσής του. Τα λειτουργικά μέτρα που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία:

1. Διασφαλίστηκε το 100% της λειτουργικότητας της INTERAMERICAN και όλων των γραφείων πωλήσεων με τηλε- εργασία.

2. Δημιουργήθηκε πλούσιο υλικό πληροφοριών, σε συνεργασία με έγκυρους οργανισμούς και ινστιτούτα, προκειμένου να προσφέρει, η εταιρεία, ενημέρωση σε όλους τους πελάτες της, για όποιο σημαντικό θέμα που αφορά στην υγεία τους.

3. Καταρτίστηκε αναλυτικός οδηγός για το πώς αποζημιώνει η εταιρεία στην περίπτωση της πανδημίας, σε όλα τα συμβόλαια. Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN δεν εξαιρεί την πανδημία σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια.

4. Ολοκληρώθηκε το ηλεκτρονικό γραφείο των συνεργατών πωλήσεων “askme”, με τελευταίο βήμα το “e-postage”. Παρέχεται έτσι ολοκληρωμένη η δυνατότητα να μπορούν οι συνεργάτες να δημιουργούν αιτήσεις, να πραγματοποιούν underwriting, να εκδίδουν συμβόλαια και να αποστέλλουν μέσω email όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος με γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.

5. Το contactcenter της εταιρείας λειτουργεί 100% με οργανωμένη τηλε-εργασία και επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα, μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζόμενους, το contactcenter διαχειρίζεται σε αυτή την περίοδο περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.

6. Δημιουργήθηκε το εβδομαδιαίο newsletter «Advisor» με πληροφορίες για τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων, με αναφορά στα νέα δεδομένα της αγοράς, τις αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς και με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας.

7. Η διοίκηση των πωλήσεων και οι συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων επικοινωνούν συνεχώς μέσα από μια επαγγελματική πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων. Οργανώνονται καθημερινά τηλε-συναντήσεις εργασίας των στελεχών με τους συνεργάτες σε όλη την επικράτεια.

8. Παράλληλα, έχει οργανωθεί η ομαλή συνέχεια του πυκνού εκπαιδευτικού προγράμματος της INTERAMERICAN για τους συνεργάτες της στη γραμμή των πωλήσεων. Η εταιρεία παρέχει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους, όπως e-learnings, webinars, virtualclasses, chats, βιντεοδιασκέψεις ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας, ενώ ξεκίνησε και σειρά τηλεκπαιδευτικής προετοιμασίας των συνεργατών για τις εξετάσεις πιστοποίησης στην πώληση επενδυτικών προϊόντων και επαγγελματικής επαναπιστοποίησης».

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics