Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ

Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση και διαδίκτυο, η οποία επικεντρώνεται στην ικανοποίηση του Πελάτη κατά τη διαδικασία αποζημίωσης στον κλάδο αυτοκινήτου, ξεκίνησε η ΑΧΑ Ασφαλιστική.

Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση και διαδίκτυο, η οποία επικεντρώνεται στην ικανοποίηση του Πελάτη κατά τη διαδικασία αποζημίωσης στον κλάδο αυτοκινήτου, ξεκίνησε η ΑΧΑ Ασφαλιστική.

Η καμπάνια  στηρίζεται στα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελάτη (Customer Scope), που πραγματοποιήθκε το Νοέμβριο του 2012 και η οποία έδειξε ότι 9 στους 10 πελάτες της ΑΧΑ Ελλάδος δηλώνουν ικανοποιημένοι από την αποζημίωσή τους στον κλάδο αυτοκινήτου.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ΑΧΑ Ελλάδας από το 2010 τρέχει αυτή την έρευνα 2 φορές το χρόνο, πάντα με πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών της. Στόχος της ΑΧΑ με αυτή την καμπάνια είναι να παρουσιάσει με αποδείξεις την αξιοπιστία της Εταιρείας, την προσήλωση των εργαζομένων και των συνεργατών της στον πελάτη και τη δέσμευσή τους για παροχή ανώτερων υπηρεσιών αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο της πελατοκεντρικότητάς της.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics