ΝΝ: Σταθερός ρυθμός στην ανοδική της πορεία

Με υψηλούς στόχους προχωρεί στην αγορά η NN όπου σύμφωνα με τα στελέχη της το 2015 επιδιώκεται να είναι μια χρονιά εξίσου καλή με την περασμένη που η εταιρεία κατέγραψε σχεδόν διπλασιασμό της παραγωγής της.

Με υψηλούς στόχους προχωρεί στην αγορά η NN όπου σύμφωνα με τα στελέχη της το 2015 επιδιώκεται να είναι μια χρονιά εξίσου καλή με την περασμένη που η εταιρεία κατέγραψε σχεδόν διπλασιασμό της παραγωγής της. Με παρακαταθήκη αυτή την εντυπωσιακή επιτυχία, σήμερα η ΝΝ συνεχίζει  -αν και σε περίοδο ύφεσης- να αναπτύσσεται δυναμικά και να ολοκληρώνει τα σχέδιά της.

Η Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων της NN Ελλάς, κυρία Σοφία ΡατσιάτουΗ  στρατηγική της εκτείνεται σε τρία επίπεδα: Το ένα αφορά την σχέση της με τον καταναλωτή. Η εταιρεία φροντίζει να εξυπηρετεί άμεσα και με τρόπο που γίνεται αντιληπτός και  παράλληλα να δημιουργεί προϊόντα κατανοητά στους πελάτες οπότε και «φιλικά» στην αποδοχή τους.

Το άλλο επίπεδο είναι η προώθηση των ασφαλιστικών της προϊόντων μέσα από όλες τις «πύλες» που υφίστανται στην αγορά: μέσα από την πολυκαναλική παρουσία της παρέχονται απρόσκοπτα τα προΪόντα της στο σύνολο του πληθυσμού και των επαγγελματιών. Το τρίτο επίπεδο είναι η παροχή υποδομών και εξυπηρέτησης στους επαγγελματίες που την αναπτύσσουν στην αγορά.

Βάση όλων αυτών όπως έχει αρμοδίως αναφερθεί από την Γενική Διευθύντρια  Πωλήσεων κυρία Σοφία Ρατσιάτου είναι η ανθρωποκεντρική της προσήλωση καθώς η εταιρεία μέσα από την δομή της, τη λειτουργία της και την εταιρική της συμπεριφορά δίνει ιδιαίτερη σημασία στους εργαζόμενους και στους ασφαλισμένους.

Να σημειωθεί ότι η ΝΝ γράφει μια νέα ασφαλιστική ιστορία. Και αυτό διότι είναι η ονομασία με την οποία ένας πολυεθνικός χρηματοπιστωτικός κολοσσός όπως η ING διαμορφώνει την ασφαλιστική του ταυτότητα και επάνω σε αυτή θα κερδίσει την ανάπτυξη στον τομέα των ασφαλειών.

Το όνομα «ΝΝ» είναι γνωστό  στους έλληνες καταναλωτές καθώς το 1980 πρωτογνώρισαν την «Nationale Nederlanden», η οποία  προσέφερε υπεραξία στην ασφαλιστική ιστορία της χώρας. Στη συνέχεια η ΝΝ έγινε «ING Ελλάδος» και πλέον, από τον Απρίλιο, ξεκίνησε η νέα παγκόσμια ιστορία της ΝΝ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του insurance-eea η εταιρεία είχε θετική ανταπόκριση από το rebranding που πραγματοποίησε και σε αυτή τη βάση, συνεχίζει την παραγωγή εργασιών διατηρώντας κορυφαία θέση στην παροχή υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους, παράμετρος, που αποτελεί και προτεραιότητα της εταιρείας.

Γιάννης Βερμισσώ

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics