Ο πελάτης είναι εκπαιδευμένος!

"Εκπαιδευτικά" του κ. Άκη Αγγελάκη.

Εδώ και χρόνια οι πελάτες μας «εκπαιδεύονται» ασταμάτητα.
 
Εκπαιδεύονται πώς να μη χάνουν το χρόνο τους με πωλητές που δεν είναι επαγγελματίες.
 
Εκπαιδεύονται στο πώς να απορρίπτουν προκαταβολικά όλους εκείνους που κρίνουν ότι θα τους απασχολήσουν το χρόνο τους για πράγματα που δεν τους ενδιαφέρουν.
 
Εκπαιδευτές τους είναι όλοι εκείνοι οι περιστασιακοί, φοβισμένοι και ενοχικοί πωλητές που δεν καταφέρνουν να σταθούν με επαγγελματισμό και αυτοπεποίθηση μπροστά σε έναν υποψήφιο πελάτη.
 
Γι αυτό και οι πελάτες «προπονούνται» και εκπαιδεύονται συνέχεια, ασταμάτητα, καθημερινά.
 
Ξέρουν τεχνικές αποφυγής ενοχλητικών, τρομαγμένων πωλητών που δεν έχουν αυτοεκτίμηση.
 
Ξέρουν στρατηγικές αναβλητικότητας της αγοραστικής απόφασης.
 
Ξέρουν τρικ και κόλπα για να κατευθύνουν τη ροή μιας συζήτησης έτσι όπως τους συμφέρει ώστε να απογοητευτείς και να εγκαταλείψεις την προσπάθεια να τους πουλήσεις, ειδικά αν εσύ δεν έχεις εμπιστοσύνη στα δικά σου λόγια και προϊόντα.
 
Και τώρα η σκληρή ερώτηση : Εσύ τι σκέφτεσαι να κάνεις για να αντιμετωπίσεις αυτή την κατάσταση;
 
Πώς είσαι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις αυτή την πτυχή της πωλησιακής σου ζωής;
 
«Ένας αθλητής μπορεί να έχει τρέξει δέκα χιλιάδες μίλια για να προετοιμαστεί για έναν αγώνα εκατό μέτρων. Η ποσότητα δίνει την εμπειρία». 
 
Ray Bradbury (1920 – ), συγγραφέας.
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Οδηγός Επιβίωσης για Επαγγελματίες και Πωλητές σε Περίοδο Κρίσης», 2η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics